  • Data: 2010-03-18 13:49:56
    Temat: Re: niemodny telefon dla dziecka
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dominik & Co wrote:
    > frank drebin rzecze:

    > Ręce opadają. Tak, taka jest moja wizja wychowania- nie kupię
    > dziecku czegoś tylko dlatego, że jest "modne" i "inni też mają".
    > Przykro mi, jeśli to zaburza Ci wygodny pogląd na świat.

    Pogląd na świat? Obudź się.
    Komórka, komputer czy jakieś playstation to teraz rzeczywistość a nie moda.
    I to nie zależy ode mnie czy Ciebie. To się nazywa postęp.

    Ja nie kupuję bo inni mają. Kupuję, bo to uszczęśliwia dziecko.
    Nigdy nie potrzebowałem aby moje dziecko było lepsze. Zawsze chciałem żeby
    było szczęśliwe.
    A że teraz szczęście wyznaczają produkty z tv? Takie życie.

    > Oczywiście. Pampersy też kupowałem używane.

    Wiem, w twoim świecie pampersy uszczęśliwiają dziecko a zabawki wypaczają i
    unieszczęśliwiają.
    Żałosne.

    > O widzisz, zaczynasz łapać. Jeśli dziecko ma potrzebę gier w telefonie
    > (a rodzice uważają, że tę potrzebę można by zaspokoić), to tak.
    > To jednak "cokolwiek" innego, niż "chcę taki, bo wszyscy mają".

    > BTW jak rodziców nie stać na to, co "wszyscy mają", to co?
    > (nie mówię tu akurat o telefonach)
    > Zapożyczać się po uszy, byle dziecko "nie odstawało"?

    człowieku, zapożyczyć się po uszy na telefon za 250 zł?
    Jak cię nie stać to porozmawiaj z dzieckiem, dlaczego nie może tego dostać.
    Jak mądre to zrozumie.

    A jeżeli cię stać a nie kupisz bo taki twój kaprys, toś kutwa i żadne
    usprawiedliwianie się nie pomogą.

    > Tak, modą. Może przeczytaj jeszcze raz moje słowa, tym razem ze
    > zrozumieniem? Podpowiedź:
    >
    > http://groups.google.pl/group/pl.misc.telefonia.gsm/
    msg/289d5856ad360a8e?hl=pl&dmode=source

    no właśnie to samo miałem napisać bo nie zrozumiałeś kompletnie nic a
    zaatakowałeś wyśmiewając.
    Więc skrócę to dla Ciebie:
    -pisałem "normalny telefon" a nie "modny". Dodatkowo słowo "modny" nie
    znaczy "drogi". Maybach czy Bugatti nie są modne, są drogie. Popularny jest
    golf3 czy inna panda.
    -nie proponowałem nowiutkiego szpanerskiego telefonu z wysokiej półki
    cenowej tylko dwuletniego, kompletnie wszystkomającego i robiącego fajne
    fotki soniaka za 250 zł.
    Jeżeli uważasz taki telefon za szpanerski i drogi to masz coś z psychiką.

    Masz kilkuletnie (jedyne) dziecko i uważasz się za wyrocznię w sprawach
    potrzeb?
    Psa sobie kup i wytrenuj. Nakarm, wyprowadź na spacer i już nic więcej nie
    potrzeba do szczęścia.
    A słodycze kupujesz dziecku czy tez nie lecisz za modą?

    BTW moja żona jest od 16 lat nauczycielką w klasach klas I-III i zawsze
    mówi, że największa agresja i zawiść jest u dzieci, które czegoś zazdroszczą
    pozostałym.

    Przypomina mi się rozmowa z przed kilku lat z jednym gościem (niemającym
    jeszcze dzieci).
    Gość powiedział, że on nie będzie pomagał w życiu swoim dzieciom, bo jemu
    rodzice nie pomagali.
    Rozumiem, że tobie nie kupowali fajnych zabawek.
    Przykre, nie śmieszne.

    Zaatakowałeś (nie w temacie), ja odpowiedziałem.
    Dla mnie EOT