-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: "Cavallino" <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: niemieckie autostrady platne
Date: Mon, 13 Apr 2015 18:03:32 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 41
Message-ID: <mggpci$atm$1@node2.news.atman.pl>
References: <551952e2$0$18194$65785112@news.neostrada.pl> <mfc0rr$su$2@dont-email.me>
<g...@4...com>
<5527b4a4$0$2210$65785112@news.neostrada.pl>
<3...@g...com>
<mg95v6$9ag$1@node1.news.atman.pl> <mg96n9$9h2$2@node1.news.atman.pl>
<mgau5r$4pl$1@node1.news.atman.pl> <mgb3ju$bfi$1@node1.news.atman.pl>
<mgbp77$2n3$1@node1.news.atman.pl> <mgdaqv$ko8$1@node1.news.atman.pl>
<mgdigf$vct$1@node2.news.atman.pl> <mgdrdl$7jj$1@node1.news.atman.pl>
<mge4ah$hcn$1@node2.news.atman.pl> <mgeeen$sbc$1@node2.news.atman.pl>
<mgfueg$cen$1@node2.news.atman.pl>
<552bca19$0$8381$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: d179-149.icpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1428941010 11190 109.173.179.149 (13 Apr 2015 16:03:30
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 13 Apr 2015 16:03:30 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <552bca19$0$8381$65785112@news.neostrada.pl>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
X-Antivirus: avast! (VPS 150413-1, 2015-04-13), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2559920
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:
> Glowna roznica jest taka, ze o ile panstwo moze sie cieszyc nawet z
> drobnych wplywow dodatkowych z winietek, to prywatna autostrada musi sie
> zwrocic i jeszcze zarobic.
Niby że te państwowe to się nie zwracają?
Dzięki nim wiemy ile kosztuje zwracanie się - 0,1 zł za km dla osobówki.
Gdy opłaty były wyższe, to powstawał zysk, a to było zakazane na drogach
dotowanych przez Unię.
Koncesjonowane są
> Autostrada jest droga, oplaty sa drogie i zniechecaja do uzywania.
No właśnie.
A gdyby opłaty były niższe, to chęć na kupowanie winietek i korzystanie
byłaby wyższa.
Dużo wyższa.
>
> No chyba, ze zrobimy to co ostatnio, tzn panstwo de facto dzierzawi
> autostrade od prywatnego przedsiebiorcy, i moze sobie ceny dla kierowcy
> ustawiac dowolnie.
> Niestety, mamy dwie i pol autostrady prywatnej.
Raczej jedną niepełną, za to w trzech odcinkach na różnych autostradach.
Jednym dłuższym (A2) i dwoma króciutkimi (A1 i A4).
> Poza tym w miare przybywania autostrad bedzie rosla ilosc tych co kupuja
> roczne, a niekoniecznie bedzie rosl wplyw od tych co jezdza regularnie ...
> inna trasa.
Dokładnie.
Poza tym chyba już nie będzie za szybko autostrad prywatnych, większość
budowanych jest już państwowa.
Następne wpisy z tego wątku
- 13.04.15 18:25 Budzik
- 14.04.15 09:15 J.F.
- 14.04.15 09:20 J.F.
- 14.04.15 18:23 Cavallino
- 14.04.15 18:25 Cavallino
- 14.04.15 18:36 J.F.
- 14.04.15 19:36 J.F.
- 14.04.15 19:59 masti
- 14.04.15 20:24 Cavallino
- 14.04.15 20:44 J.F.
- 14.04.15 20:46 RadoslawF
- 14.04.15 23:08 Cavallino
- 14.04.15 23:09 Cavallino
- 15.04.15 01:08 J.F.
- 15.04.15 13:59 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
Najnowsze wątki
- 2025-02-25 Kraków => Front-end Developer <=
- 2025-02-25 Szpital
- 2025-02-24 Gniazdo + wtyk
- 2025-02-24 Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- 2025-02-24 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-24 Białystok => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-24 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-24 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-02-24 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-02-24 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-24 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-02-24 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-02-24 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-02-24 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-02-24 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=