  • 331. Data: 2011-01-07 23:53:20
    Temat: Re: nie tylko ja przypieprzylem
    Od: Alek <p...@a...org>

    On Fri, 7 Jan 2011 22:35:59 +0100, Jotte wrote:

    > Ty mi zwisasz, ja si? z ciebie zwyczajnie nabijam i tyle.

    no to jestes gosc, co ma niezbyt ciekawe zycie.

    plonk

    Alek

    Every dog has its day, but the night belong to the pussycats.

  • 332. Data: 2011-01-08 00:53:44
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    Uzytkownik "Alek" <p...@a...org> napisal w wiadomosci
    .

    > no to jestes gosc, co ma niezbyt ciekawe zycie.
    > plonk
    Eee tam, glupek z ciebie, synu.
    Zawsze sie znajdzie pólglów do zabawy, jak ty czy Gut i mozna sie rozerwac.

    --
    Jotte

  • 333. Data: 2011-01-08 14:45:05
    Temat: Re: pech...zderzenie z duza bryla lodu, urwany silnik itd....
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Sebastian Kaliszewski wrote:
    > Dopiero
    > potem wchrzanił się w bryłę.

    No o tym piszę.

    > A jeśli chodzi o "panujące warunki"

    Nie, chodzi o panujące warunki.

    > to bryły lodu tej wielkości które
    > albo odpadły z jakiegoś pojazdu albo je np. pług wygarnął z pobocza
    > słabo się wliczają do "panujących warunków"

    Co to są "panujące warunki" i czym się rożnią od panującyh warunków?

    > podobnie zresztą jak
    > pijak leżący na drodze (co SN stwierdził).

    Stiwrdzał, że kierowca j jest niewinny wprzejechania człwoeika, czy
    stwierdzał, że to zarządca drogi jest odpowiedlany za pijaka?
    Bo chyba nam się kierunki rozmowy rozjeżdżają.
    :-)

    --
    Bydlę

  • 334. Data: 2011-01-08 14:46:00
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Michał Gut wrote:
    > gadalem dzisiaj z pracownica jednej firmy i okazalo sie ze ona tez na to
    > wpadla.

    Przed tobą? Po tobie?
    Kto nie usunął z z drogi tej bryły?

    --
    Bydlę

  • 335. Data: 2011-01-08 14:47:28
    Temat: Re: ZDJĘCIA
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Michał Gut wrote:
    >. jakbym jechal 30 na godzine to ta bryla nadal tam by
    > lezala

    Nie usunąłbyś z drogi?
    Dlaczego?

    --
    Bydlę

  • 336. Data: 2011-01-08 14:52:26
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Marek Giżyński wrote:
    > P.S. Kidys widzialem jak facet przechodzacy przez przejscie dla pieszych
    > sciagnal z drogi dosc spory kawalek folii - jakis duzy worek czy cos.

    No, a mnie obtrąbili ostatnio WSZYSCY przejeżdżający, bo ośmieliłem się
    stanąć na lewym pasie na awaryjnych i wyjść z auta. Nie wierzyłem, że
    karton na drodze jest pusty.
    Na szczęście się myliłem.
    :-)

    A najfajniejsze jest to, że to naprawdę nie kosztuje wiele - ot, parę
    centymetrów sześciennych paliwa i jakaś minuta później u celu...

    --
    Bydlę

  • 337. Data: 2011-01-08 16:01:40
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    > Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał
    > w wiadomości news:

    > Taki marek też jak widzisz jest na pms i dokładnie o niczym to nie
    > świadczy.

    Piękne :>

    Tak czytam sobie po trochę wątki... i chyba autor zrobił błąd pytając tutaj
    o coś innego niż jak zamontować niebieskie światełko na antenkę czy jaki
    wieśwagen do 2000 kupić. Grupa prokuratorów, oskarżycieli i wróżek. Z małymi
    wyjątkami na szczęście.

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez

  • 338. Data: 2011-01-08 17:13:29
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Nie usunąłbyś z drogi?
    > Dlaczego?

    udajesz glupiego, jestes czy zwyczajnie nie zrozumiales?

  • 339. Data: 2011-01-08 17:14:34
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Przed tobą? Po tobie?
    > Kto nie usunął z z drogi tej bryły?

    przede mna uderzyla poniewaz ja w nia przypieprzylem, a potem zostala
    usunieta z drogi na pobocze. nastepnego dnia lezala w tym samym miejscu na
    poboczu gdzie zostala rzucona.

  • 340. Data: 2011-01-08 18:06:14
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 07/01/2011 21:09, Krzysiek Kielczewski wrote:

    > Jak jest sucho to Ci się światła brudzą co 2km?

    Sucho? Wystarczy jechac te 2km za kims, kto chlapacze zostawil w garazu.

    Kamil