    From: Sebastian <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: nie trzeba robić dobrych zdjęć..
    Date: Thu, 03 Dec 2009 12:54:19 +0100

    Kokos pisze:
    > http://www.swiatobrazu.pl/nowe_prace_krzysztofa_ziel
    inskiego_w_starmachu.html

    > wystarczy zrobić przecietne, dorzucic do nich ideologię i można od razu
    > smiało wystawiać...
    > do czego to dąży? np. do nazwania psiej kupy sztuką... np. do zeszmacenia
    > fotografii jako sztuki..
    > blee

    Z tą psią kupą to chyba przesada. Generalnie to taki zapis otoczenia
    jakim jest naprawdę. Tak myślę. Nie tylko wygląd ale i nastrój. Lubie
    kiedy zdjęcie pokazuje świat tak, że się wydaje ładniejszy i ciekawszy
    niż w rzeczywistości, widać autor nie.

    Mam trochę takich zdjęć, które przypominają mi nastroje, dźwięki czy
    zapachy. Tylko nikomu ich nie pokazuje bo po co? Bez kontekstu są nudne
    i banalne.

    Sebastian