  • Data: 2009-12-03 14:15:30
    Temat: Re: nie trzeba robić dobrych zdjęć..
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ...::QRT::... wrote:

    > W szkołach to artysta wienien uczyć sie rzemiosła. Bo IMO nie ma
    > dobrej sztuki bez dobrego warsztatu. Ale może ja to poprostu jakiś
    > taki staromodny jestem.
    >
    > Owszem - sam też może ale to dłużej i trudniej.

    tylko ze szkoły zbyt często zajmują sie ociosywaniem do ustalonego wzorca a
    nie nauczaniem, swoją droga to ludziska tego oczekują, jak ida do tej
    cudownej szkoły i bulą grubą forsę to chcą żeby szkołą z nich zrobiłą
    artystów.

    No bo co to by była za szkoła artystyczna kóra by tylko nauczyła jak mieszać
    farby i przycinać pędzle lub jak zmeiniach akumulatory w cyfraku :)