  • Data: 2009-12-03 16:51:52
    Temat: Re: nie trzeba robić dobrych zdjęć..
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Anna Niedowiarek wrote:

    > Panie Marku,
    w usenecie piszemy do siebie na ty... :)

    > kicz, czyli sztuka szczęścia, sama znajduje poklask.

    i wszytskim sie strasznie podoba bo jest taka ładna.

    > Natomiast zdjęcia prezentowane na omawianej wystawie zyskują na
    > wartości podczas takich dyskusji jak obecna. Mimo, że nie
    > reprezentują sobą jakiej szczególnej wartości rozmawiamy o nich.
    > Będzie to pretekstem do późniejszych ocen autora, jakie to emocje
    > wzbudza swoimi pracami, czyli - wielki artysta. Prace odejdą w
    > niepamięć, zostanie zapis dyskusji. Nie ma dyskusji, nie ma
    > "wybitnych" prac pana Zielińskiego. Natomiast nie ulega żadnej
    > wątpliwości, że pan Zieliński posiadł
    > znakomicie sztukę autokreacji, co jest niezbędne do bycia "artystą" we
    > współczesnym świecie.

    Sztuka autokreacji jest bardzo ważna dla kogoś kto chce osiągnąć jakiś
    sukces, np chce żyć ze sztuki. Sztuka autokreacji zawsze była bardzo ważna
    bo artyści którzy jej nie posiadali przymierali głodem.

    > Dla mnie osobiście owa wystawa a właściwie jej pochwały, to zupełne
    > nieporozumienie. Tego typu artystów kontestujących rzeczywistość i
    > szukających pospolitości w symbolach było już wielu za Odrą i Nysą
    > oraz Wielką Wodą. W Polsce trafia to na dobry grunt młodych ludzi,
    > którzy sztukę fotografii znają z Internetu i tego typu wystaw.
    > Panie Marku, oceniałam Pana wrażliwość deko wyżej. :-(
    Hm...

    Generalnie nie jestem miłośnikiem takiej fotografii jednakże stwierdzenia że
    każdy głupi potrafi takie coś komórką zrobić są mocną przesadą.