  • Data: 2009-12-03 07:42:46
    Temat: Re: nie trzeba robić dobrych zdjęć..
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 2 Dec 2009 08:42:27 +0100, quent napisał(a):

    > Jesli chodzi o moje pierwsze odczucia to kadry faktycznie sa troche
    > pierwotne i calosc ogolnie do mnie nie przemawiala ale z jakiego powodu
    > mialbym odmawiac prawa do dzielenia sie tymi pracami z innymi?
    > Skoro autor jest uznanym fotografikiem to widocznie ma szeroka grupe
    > odbiorcow swoich prac. Nie sa to cukierkowe widoczki a'la Ken Rockwell stad
    > pewnie tyle w tym watku obruszen i.... kalumni ;-)
    > Fotografia jest przeciez poza matematycznym warsztatem (ekspozycja, zloty
    > podzial itp) takze sztuka przeciez.
    > Mozna lamac wiec wszelkie zasady w imie osiagniecia zamierzonego celu
> [...]

    no ale przeca watkotwórca o tym pisał - iż wystarczy "dorzucic do nich
    ideologię i można od razu smiało wystawiać...
    do czego to dąży? np. do nazwania psiej kupy sztuką... "

    No i własnie o to chodzi że robi sie coś kompletnie nudnego i nieciekawego
    ale mówi sie ze miało własnie być kompletnie nudne i nieciekawe i ze w tym
    cały sens. Ze niby pokazuje szary berlin obdarty z blichtru.
    Ale IMO to jest zwykłe i na dodatek chamskie oszustwo. Wenders w niebie na
    berlinem też pokazywał taki szary berlin obdarty z blichtru a jednak zrobił
    to w sposób który nie dawał najmniejszych podstaw do podważania jego
    kompetencji.

    --
    www.warszawski.info