  • Data: 2009-09-23 09:39:11
    Temat: Re: nie ma to jak "uprzejmość" kierowcy!
    Od: amos <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 23 Wrz, 11:25, gildor <g...@N...gazeta.pl> wrote:
    > jak to jak? wyprzedzanie i zniszczone boki aut. przecież nie auto
    > wyprzedzające nagle wjechało w wyprzedzane. jak miałby się tłumaczyć
    > wyprzedzany? nagle go typ zaatakował z lewej?

    Wyprzedzany moglby sie tlumaczyc, ze wyprzedzajacy uciekal od
    nadjezdzajacych w naprzeciwka aut, gdyz jechal polowa auta pod prad.

    Wyprzedzajacy moglby tlumaczyc, ze wpyrzedzany skrecil w niego w
    powodu checi ominiecia jakiejs dziury, psa czy tam czegokolwiek.

    Obydwie sytuacje rozwnie prawdopodobne.

    W sytuacji, gdy sie obtarly bedac na tej samej wysokosci, chyba tylko
    zeznannia swiadkow moglyby czegosc dowiesc.

    To tylko moje propozycje. Mozliwosci jest bardzo duzo ;)

    amos