  • Data: 2009-09-23 16:32:35
    Temat: Re: nie ma to jak "uprzejmość" kierowcy!
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kuba (aka cita) pisze:
    > gildor wydusił z siebie te słowy:
    >
    > gdyż ponieważ najechał go od tyłu, gdyż ponieważ manewr
    > omijania/wyprzedzania należy wykonywac zachowująć bezpieczną* odległość,
    > gdyż ponieważ jest motocyklistą i to w polsce jest pojeratywna nazwa

    skuter to był. jak Ci ktoś zajedzie drogę powodując kolizję, to też się
    podłożysz, że Twoja wina? jesteś niesamowitym pesymistą. a czy wg Ciebie
    fakt, że to zostało nagrane kamerą, jest bez znaczenia dowodem? a że
    gość ma pasażera więc świadka, to ciągle wg Ciebie nie do udowodnienia,
    że gość by wymusił pierwszeństwo? a to że widać, że bez kierunkowskazu
    wjechałby na pas to też bez znaczenia?
    strasznie chrzanisz, wiesz? widzisz sytuacje a chcesz ją widzieć jakoś
    po swojemu, tak?

    > (*) bezpieczna odległość to jak szczególna ostrożność. Niby nic, a
    > wszystko mozna pod to podciągnąć.

    szczególna ostrożność i bezpieczna odległość, są wtedy zachowane, kiedy
    z mojego powodu nie wystąpi kolizja. proste?

    --
    - gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5