  • Data: 2009-09-23 16:52:01
    Temat: Re: nie ma to jak "uprzejmość" kierowcy!
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kuba (aka cita) pisze:
    > gildor wydusił z siebie te słowy:

    > uścislijmy najpierw kilka rzeczy bo raz piszesz o tym konkretnym
    > nagraniu, a raz gdybasz co by bylo gdyby.

    nie, to Ty tak robisz, pisząc, że będzie winny. więc skoro zakładasz
    jakieś interpretacje osób trzecich konkretnej sytuacji, to ja Ci ją
    wyraznie pokazuję tą sytuację. tak czy nie?

    > Jesli mówimy o tym nagraniu - to nie ma problemu, bo nie ma kolizji, a
    > samochód nie zmienił pasa ruchu.

    a o czym mielibyśmy innym pisać?

    > Jesli mówimu co by bylo gdyby ten samochód zmienił pas ruchu .. i ten
    > skutr by to nagrał i doszło by do kolizji.. to pewnie wina bylaby samochodu
    > Ale jesli mówimy o codziennosci, kiedy nie mamy kamer na kaskach i
    > pasażerów za plecami ... to obawiam sie, ze sprawa nie bylaby taka prosta.

    no i widzisz. nadinterpretowujesz sytuacje, tylko po co?

    > gorzej, ze jesli do kolizji dojdzie, a nie bedzie nagrania wideo ... to
    > moze okazać sie trudnym udowodnić wine/niewine i wtedy sprawa odległości
    > i ostrożności (tej szczegółnej) może nagle obrócić sie przeciwko nam.

    korek, są swiadkowie, tal czy nie? telefony trzeba pozbierac, skoro juz
    wykraczamy poza samą sytuację.

    --
    - gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5