-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Cavallino <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: nie
Date: Sat, 6 Jan 2018 08:46:39 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 41
Message-ID: <p2pusr$3f2$1@node1.news.atman.pl>
References: <p2od7h$jpv$1@node2.news.atman.pl> <p2osjj$q8s$1@dont-email.me>
<p2otv5$5b5$1@node1.news.atman.pl> <p2ov37$b63$1@dont-email.me>
<p2p3au$aes$1@node1.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: d211-76.icpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1515224795 3554 109.173.211.76 (6 Jan 2018 07:46:35 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 6 Jan 2018 07:46:35 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.5.2
In-Reply-To: <p2p3au$aes$1@node1.news.atman.pl>
Content-Language: pl
X-Antivirus: Avast (VPS 180105-2, 05.01.2018), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2621666
[ ukryj nagłówki ]W dniu 06-01-2018 o 00:56, Marek S pisze:
> Jeszcze raz - bo to mnie zaciekawiło. Jestem czerwonym. Jadę lewym pasem
> obok niebieskich. Mam włączony prawy kierunkowskaz od minuty i lekko
> przytulam się do niebieskiego. Inny niebieski za nim, w odpowiedzi na to
> zmniejsza dystans by mnie nie wpuścić. To częste zachowanie. Szczególnie
> na 3-miejskiej obwodnicy, gdzie trzeci lewy pas periodycznie znika i
> łączy się z prawym tworząc dwa.
>
> W takich okolicznościach zamiast zatrzymać się na lewym pasie i płakać
> jak panienka do czasu kiedy ktoś wpuści mnie na prawy, to wyrywam do
> przodu i szukam innej okazji do zajęcia tego prawego pasa. Pomijam to
> czy moim celem jest przedostanie się na jeszcze bardziej skrajny prawy
> pas czy też mój lewy się kończy zwyczajnie. Nigdy (poza jakimiś
> awaryjnymi sytuacjami w stylu wcisnąłem się a ktoś przede mną w tym
> samym momencie hamuje) nie zmuszam nikogo do hamowania.
>
> Czy to jest buractwem?
Jeśli tylko ustępujesz tym, który zmnieniają pas z pasa włączania to nie.
Dla niektórych co głupszych kapeluszy, każde wyprzedzanie i
przyspieszanie to zło wcielone, więc opiniami się nie przejmuj.
>Przecież to
>> nielogiczne co tam narysowali: ciągła linia gdzie nie wystepuje
>> krzyzowanie
>> sie/laczenie sie drog pojazdow jest objeta rysunkiem obszaru a wlasciwa
>> rozbiegowka gdzie nastepuje wlasciwe przeplatanie sie samochodow jest
>> poza
>> obszarem skrzyzowania?
Bardzo logiczne.
Poza tym skrzyżowaniem (z ciągłą linią), pas włączania przechodzi w
kolejny pas drogi głównej.
I od tego miejsca przestają działać reguły obowiązujące na skrzyżowaniu,
a zaczynają działać reguły o zmianie pasa.
Każda inna interpretacja to idiotyzm, którego ustawodawca nie mógł i nie
chciał stwarzać.
A którego skutki można sobie łatwo wyobrazić - choćby interpretując
przykład z przystankiem autobusowym przy pasie włączania.
Następne wpisy z tego wątku
- 06.01.18 13:40 Dykus
- 06.01.18 13:50 Cavallino
- 06.01.18 13:58 Shrek
- 06.01.18 14:07 Dykus
- 06.01.18 14:24 Marek S
- 06.01.18 14:30 nadir
- 06.01.18 14:33 nadir
- 06.01.18 14:39 Marek S
- 06.01.18 14:49 Marek S
- 06.01.18 14:50 Marek S
- 06.01.18 14:56 Dykus
- 06.01.18 15:08 Dykus
- 06.01.18 15:30 Cavallino
- 06.01.18 15:48 Marek S
- 06.01.18 15:50 Pszemol
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=