  • Data: 2018-01-06 13:58:01
    Temat: Re: Do Pszemola - jeżdżę po Tadżykistanie
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.01.2018 o 18:38, Marek S pisze:

    > Oto jeden z aspektów jaki chcę wyjaśnić na "rzetelnym kursie". Mam kilka
    > podobnych przygotowanych. Niech to będzie dla Ciebie rebus do
    > rozwiązania. Jest w moim Tadżykistanie podobny układ ulic jak na rysunku
    > niżej. No może jeden pas mniej, bo to Tadżykistan.
    >
    > https://drive.google.com/file/d/17ZrKwx8NNRRLxtLeCjo
    QRJ8XscrX28ny/view?usp=sharing

    Stawianie znaków piwewszenstwa na skrzyżowaniach bezkolizyjnych jest z
    zasady pozbawione sensu i jak widać przynosi więcej szkody jak pożytku.
    Stawia się je tylko ze względu na wypadek białej autostrady, żeby
    żadnemu debilowi nie przyszło do głowy że ma pierwszeństwo bo ci na
    autostradzie są z lewej, a potem ludziki zaczynają to analizować i
    wychodzi pierwszeństwo Schrodingera.