  • Data: 2002-06-19 00:56:49
    Temat: Re: nesostrada+ 512
    Od: "rashman" <r...@k...zpam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > OK poprawiam cie - zwisa im to bo maja podlaczyc firme ktora bedzie placic
    > za lacze jak za dwa polpaki (ze firma ktora sie ma podlaczyc jest glupia
    > juz inna sprawa),
    Ha! Wiedzialem, ze gdzies jest spieprz... czynnik ludzki;]

    > wiec nawet jezeli by to trwalo pol roku to potem w 3
    > miechy sie wszystko zwroci + pozniej klienci indywidulani i wychodzimy na
    > plusa no nie?
    Bo ja wiem, ja jestem naiwny gosc, wierze w przebudzie tej firmy-sponsora;]

    > A teraz sobie do tego dolicz jeszcze ok 40 klientow indywidualnych (tyle
    > jest juz chetnych do podpiecia) czyli 40*80=3200 czyli niecale poltora
    > polpaka - cos mi sie wydaje ze sie zwroca szybko zainfestowane pieniadze
    :)
    > Co do transferu to wyciagam do 250KB/s (ale srednio jest ok 190) wiec to
    > raczej jest 2Mbit a nie 0,2Mbit
    Naturalnie, pozniej przychodzi swistak i rozdziela te 2mbit polpaka na
    Ciebie, firme sponsora i 40 userkow ind. robiac z tego 84 mbit i nadal
    wszyscy maja 2 mbit. Pozniej jedziemy do Korei gdzie po wnikliwej analizie
    meczow awansujemy do polfinalu...

    > Nie cuda tylko inwestycja, w ktora sie wklada najpierw kase a pozniej sie
    > zbiera gruby szmal.
    ...ale ojciec... to sie wogole kupy nie trzyma;)

    eot.

    r.