  • Data: 2002-06-19 12:34:32
    Temat: Re: nesostrada+ 512
    Od: "MAH - www.odloty.g3.pl" <m...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PC" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:aephjf$mri$1@news.tpi.pl...
    > Czlowieku skoncz to bo juz nie bardzo moge wytrzymac takie
    > teksty oderwane od rzeczywistosci. Jakims niewiadomym cudem
    > wcisnoles sie w magiczno-dziwny uklad i akurat znalazles sie po
    > drodze dobrego lacza, ponadto twierdzisz, ze kazdy moze sobie
    > zalatwic naprawde niezle lacze z pominieciem tpsa. Nie wiem w
    > ktorym palacu mieszkasz, nie wiem kto jest tatusiem, ale wiedz,
    > ze 90% ludzi chcacych zalozyc jakiekolwiek lacze w tym kraju
    > musi czekac pzzynajmniej kilka miesiecy bo wszystko rozbija sie
    > wlasnie o tpsa. Nie przypadkiem ta firma jest operatorem
> [...]

    I wlasnie dlatego trzeba podejmowac inicjatywe i stwarzac warunki do
    podpiecia internautow po nizszej cenie. Jakbys chcial to nawet sam moglbys
    zalozys firme i swiadczyc uslugi internetowe po atrakcyjnych cenach.
    Wszyscy wola jednak siedziec i czekac az tepsa wypusci nowe neo - paranoja
    ludzie !!
    W moim rejonie istnieja 3 firmy swiadczace takie uslugi i dzieki temu ceny
    lacz ciagle spadaja (jeszcze pol roku temu za 2Mbit placilo sie 120zl a
    teraz juz zeszlo do 80 - bo trzebab byc konkurencyjnym)

    > Twoj przypadek nie jest reprezentatywny (smiem nawet
    > twierdzic ze jest calkowicie jednostkowy - 2Mb - 80zl)

    Jednostkowy w perspektywach moze calego kraju, ale nie u mnie bo tu jest to
    normalne

    > Moze na poparcie swej tezy podasz nam jaka to firma
    > oferuje na terenie calego kraju tak atrakcyjne warunki dostepu
    > do internetu.

    Nie na terenie calego kraju ale w pewnym regionie i w kazdym regionie moze
    powstac taka firma.

    > Moze jesli np w Sosnowcu przypadkiem jej
    > jeszcze nie ma to odnajdziesz jakiegokolwiek innego operatora
    > ktory moglby mi sprzedac internet.

    Jakbys chcial wiedziec to mieszkam niedaleko Ciebie jakies 30 km, ale w
    Sosnowcu oni nie dzialaja

    > Napisze wiecej, zadzwon
    > nawet do monopolisty, jak go przekonasz zeby sprzedal mi
    > lacze to jestem sklonny postawic skrzynke piwa. Dodam, ze
    > jak sie przyloze to do duzej centrali tpsa dorzuce kamieniem

    Qurcze to moze ci zajelismy lacze bo to idzie zdaje sie przez sosnowiec.
    Co prawda pol roku czekalismy na podlaczenie bo byly rozne jaja z tpsa, ale
    sie postaralismy i mamy.

    << MAH >>
    www.odloty.g3.pl