  • Data: 2002-06-19 00:56:34
    Temat: Re: nesostrada+ 512
    Od: "MAH - www.odloty.g3.pl" <m...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Paweł Zamaro" <z...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:aeo89b$n6n$1@news.tpi.pl...
    > dobra,ale chyba tutaj chodzilo o neostrade+512 a nie o twojego cholernego
    > polpaka no nie? juz mnie poniosla ta cala rozmowa, czytam ja i sie
    > zastanawiam od kiedy sie jeszcze tacy ludzie rodza ...
    >
    > LUDZIE ODPOWIADAJCIE NA TEMAT!
    > wiem, moja odpoweidz nie jest zwiazana z neo 512...ale jak ktos ma jakies
    > pytania co do neo to priv... moze pomoge

    Moze jeszcze raz to powiem - na chol... patrzec na glupia neostrade ktora
    jest droga jak nie wiem jak mozna miec taniej i lepsze i o to mi w tym
    wszystkim chodzi.
    Czy tu sa sami przedstawiciele tpsa ktorzy namawiaja jedynie na swoje uslugi
    czy jak, przeciez sa jeszcze inne mozliwosci - ludzi opamietajcie sie - nie
    sama tepsa i neostrada sie zyje !!!
    Wszyscy sie jedynie podniecaja ze nowe neo wychodzi - no i co z tego skoro
    MOZNA MIEC LEPSZE ZA MNIEJ !!!!

    << MAH >>
    www.odloty.g3.pl