  • Data: 2002-06-19 11:37:15
    Temat: Re: nesostrada+ 512
    Od: "MAH - www.odloty.g3.pl" <m...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "rashman" <r...@k...zpam.pl> napisał w wiadomości
    news:aeoej0$nv2$1@news.tpi.pl...
    > Ha! Wiedzialem, ze gdzies jest spieprz... czynnik ludzki;]

    Ale gdyby nie bylo tej firmy to by klientow podlaczyl od razu i wtedy co
    miesiac masz poltora polpaka.
    A pozniej sie dolaczaja nastepni i coraz wieksze zyski masz :)

    > Naturalnie, pozniej przychodzi swistak i rozdziela te 2mbit polpaka na
    > Ciebie, firme sponsora i 40 userkow ind. robiac z tego 84 mbit i nadal
    > wszyscy maja 2 mbit. Pozniej jedziemy do Korei gdzie po wnikliwej analizie
    > meczow awansujemy do polfinalu...

    Co do transferu to nie wiem na jakiej zasadzie to dziala ale widzialem to na
    wlasne oczy na laczu polpak na ktorym jest podpiete ponad 120 osob kazdy ma
    transfer rzedu 1,5 Mbit - nie wiem w jaki sposob ale tak jest - moze jakies
    sztuczki ktorych ja nie znam, a moze poprostu serwer proxy - kto wie?

    > ...ale ojciec... to sie wogole kupy nie trzyma;)

    Skoro tak twierdzisz.

    Podkresle jeszcze raz o co mi w tym calym watku chodzilo:
    otoz mozna sobie zalatwic dobre lacze po atrakcyjnej cenie i kropka.
    Konczymy ten temat.

    << MAH >>
    www.odloty.g3.pl