  • Data: 2002-06-19 11:35:38
    Temat: Re: nesostrada+ 512
    Od: futszaK <f...@W...sitefinder.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 19 Jun 2002 00:56:34 +0000 (UTC), "MAH - www.odloty.g3.pl"
    <m...@...pl> wrote:

    >Moze jeszcze raz to powiem - na chol... patrzec na glupia neostrade ktora
    >jest droga jak nie wiem jak mozna miec taniej i lepsze i o to mi w tym
    >wszystkim chodzi.
    >Czy tu sa sami przedstawiciele tpsa ktorzy namawiaja jedynie na swoje uslugi
    >czy jak, przeciez sa jeszcze inne mozliwosci - ludzi opamietajcie sie - nie
    >sama tepsa i neostrada sie zyje !!!
    >Wszyscy sie jedynie podniecaja ze nowe neo wychodzi - no i co z tego skoro
    >MOZNA MIEC LEPSZE ZA MNIEJ !!!!

    dobra słoneczko, przestań tyle gadać tylko załatw mi tą firme,
    bierzemy od ręki, to znaczy ja i jeszcze jedna osiedlówka.

    Na dzień dobry dostaniecie tyle co za DSLa 512, później nawet więcej
    (bo będziemy podłączać nowych luzerów)

    Ahaaa, mozliwosci podlaczenia polpak-u są, zeby nie bylo niedomowien

    Umowa stoi ???

    --
    futszaK
    Uśmiechnij się, jutro będzie Lepper