  • Data: 2022-01-24 00:58:47
    Temat: Re: nazewnictwo wału korbowego
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 24 stycznia 2022 o 00:26:50 UTC+1 Marcin Debowski napisał(a):

    > Jedwab się przemysłowo/komercyjnie bakelityzuje? :)
    >
    > --
    > Marcin
    Z jedwabiem smieszne tak samo jak to że w PRL mógł być Polski Związek Piłki Nożnej a
    nie mogło być Polskiego Związku Piłki Ręcznej. Teraz za to mógłby być Polski Związek
    Piłki Ręcznej i też nie ma takiego. Za to teraz nie może być Chrześcijańskiej Unii
    Jedności. Nie wiem czy jedwab sie bakelizuje. Pewno nie bo po wpisaniu jedwab
    bakelizowany google milczy. Ale nie znaczy że nie ma nazwy " jedwab bakelizowany" ani
    skrótu tej nazwy. Nawet jeśli powstała kilka godzin temu to już jest. Może się nie
    przyjąć ale anulować się jej nie da. Tak samo z języka polskiego nie da się wycofac
    wału wykorbionego i korbowego. Najpierw był korbowy i ma w języku polskim kilkaset
    lat. A stosunkowo niedawno połączono kilka korbowych w jedną całość i nazwano
    wykorbionym. Kawałek stali z którego robi się odkuwke nazywa się kęs. Czy to znaczy
    że można go odgryźć zębami od większego kawałka stali?