  • Data: 2022-01-29 03:02:17
    Temat: Re: nazewnictwo wału korbowego
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-01-24, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:
    > http://www.jenerix.com.pl/artykulacyjny_jedwab.php
    > ktos rozumie o co chodzi ?

    Wydaje się, że do wizualizacji siły zgryzu lub miejsc zgryzu. Jak
    zaciśniesz zęby to w tym miejscu się zabarwia.

    > P.S. czy "papier bakelizowany" to to samo co "laminat
    > papierowo-fenolowy" ?

    Formalnie powiedziałbym że tak, ale na ogół papier to coś cienkiego a
    przez laminat (w przypadku tego typu żywic) rozumiemy cześciej kompozyt
    wielowarstwowy. Ale nie trzymaj mnie tu za słowo, bo niestety wypadłem z
    polskiego obiegu językowego już jakiś czas temu.

    --
    Marcin