  • 41. Data: 2011-03-29 16:15:24
    Temat: Re: nawigacja dla kapelusznika - jaka?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 28 Mar 2011 12:36:07 +0200, w
    <4d906498$0$2437$65785112@news.neostrada.pl>, "Cavallino"
    <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Dla mnie byl najbardziej nieintuicyjny.

    Co do inuicyjności TomToma to wystarczy spróbować wpisać jakąś nazwę typu
    "Sosnowskiego". Jak nie wiesz, że był generałem to za ch nie znajdziesz, bo:
    - w bazie jest wpisany jako "Gen. XXX Sosnowski"
    - TomTom szuka po początku nazwy

    > Ale że nie jestem ani kapelusznikiem, ani komputerowym total lamerem, to
    > dopuszczam możliwość że dla kapelusznika będzie odwrotnie - oni wszystko
    > mają odwrotnie.

    TomToma należy unikać ze względu na totalną zlewkę jeżeli chodzi o aktualizację
    map.

  • 42. Data: 2011-03-29 16:17:11
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 28 Mar 2011 09:20:18 +0200, w <impcrk$spa$1@news.onet.pl>, pwz

    > Chodzi zatem o znalezienie dla niego takiej nawigacji, która:
    > a. będzie banalnie prosta w obsłudze,
    > b. będzie możliwie bezbłędnie i "intuicyjnie" (jak dla kapelusznika)
    > prowadziła "za rękę" do celu,
    > c. no i oczywiście będzie miała możliwie aktualną mapę (wystarczy
    > Polski), ale to chyba wiadomo samo przez się.

    Dodam jeszcze, że można polecić AM 6.8 i Trasę Łatwą, chyba stworzoną dla
    takich kierowców (unika lewoskrętów itp.).

    Tylko trzeba mu włączyć Menu Proste, coby krzywdy sobie nie zrobił :).

  • 43. Data: 2011-03-29 16:18:32
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

> [...]

    > c. no i oczywiście będzie miała możliwie aktualną mapę (wystarczy
    > Polski), ale to chyba wiadomo samo przez się.

    I jeszcze czego unikać: TomToma oraz programów z mapami Navteqa i Emapy.

  • 44. Data: 2011-03-29 16:34:36
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 29 Mar 2011 16:18:32 +0200, r...@k...pl napisał(a):

    > I jeszcze czego unikać: TomToma oraz programów z mapami Navteqa i Emapy.

    Ciekawe po ilu grupach będziesz jeszcze te bajki rozsiewał.
    Najlepiej poleć Automapę na ajfona, tam przynajmniej nie ma problemu z
    mapami (bo sporej części osób nie działa wcale)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 45. Data: 2011-03-29 17:54:19
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 29 Mar 2011 15:34:36 +0100, w <1...@l...institute.com>,
    Waldek Godel <n...@o...info> napisał(-a):

    > Ciekawe po ilu grupach będziesz jeszcze te bajki rozsiewał.

    Co jest bajką? Bo chyba nie odróżniasz bajki od rady?

  • 46. Data: 2011-03-29 18:10:13
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 29 Mar 2011 17:54:19 +0200, r...@k...pl napisał(a):

    > Co jest bajką? Bo chyba nie odróżniasz bajki od rady?

    Proste pytanie - na jakiej wersji map Tomtoma swoje rzekomo rozsądne
    porady?
    Kiedy ostatnio i gdzie sprawdzałeś pokrycie map Navteqa?

  • 47. Data: 2011-03-29 18:20:01
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 29 Mar 2011 17:10:13 +0100, w <6...@l...institute.com>,
    Waldek Godel <n...@o...info> napisał(-a):

    > Proste pytanie - na jakiej wersji map Tomtoma swoje rzekomo rozsądne
    > porady?

    Heh?

    > Kiedy ostatnio i gdzie sprawdzałeś pokrycie map Navteqa?

    W styczniu/lutym. I? Pokrycia Navteqa ja nie czepiam się, jest bardzo dobre.
    Szkoda, że tylko pokrycie i aktualność.

  • 48. Data: 2011-03-29 18:25:16
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 29 Mar 2011 18:20:01 +0200, r...@k...pl napisał(a):

    > Heh?

    na jakiej wersji map Tomtoma opierasz swoje porady, żeby unikać TomToma.
    To chyba proste pytanie, prawda?

    > W styczniu/lutym. I? Pokrycia Navteqa ja nie czepiam się, jest bardzo dobre.
    > Szkoda, że tylko pokrycie i aktualność.

    "I jeszcze czego unikać: (..) programów z mapami Navteqa "

    to nie jest czepianie się?

  • 49. Data: 2011-03-29 19:21:16
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 29 Mar 2011 17:25:16 +0100, w <1oe80x5yb4whr$.dlg@lepper.institute.com>,
    Waldek Godel <n...@o...info> napisał(-a):

    > na jakiej wersji map Tomtoma opierasz swoje porady, żeby unikać TomToma.
    > To chyba proste pytanie, prawda?

    To trzeba je zadać, najlepiej poprawnie. Na każdej, z naciskiem na ostatnią.

    Tak. Bo mapy są do bani.

  • 50. Data: 2011-03-29 19:34:34
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Tue, 29 Mar 2011 12:44:02 +0200, w
    <4d91b7f3$0$2443$65785112@news.neostrada.pl>, "Cavallino"
    <c...@k...pl> napisał(-a):

    [...]

    Podoba mi się to polecanie Garmina -- bez słowem wspominania z jaką mapą :).
    A masz jakąś alternatywę ;-) ?
    (jesli chodzi o PL)

    Pzdr

    JKK