  • 31. Data: 2011-03-28 18:14:51
    Temat: Re: nawigacja dla kapelusznika - jaka?
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent pwz nadaje:
    > kompletnie atechniczny, typowy kapelusznik

    Skoro "kompletnie atechniczny" to po co chcesz starszemu człowiekowi
    wpychać techniczne urządzenie i to raczej z tych bardziej
    skomplikowanych w obsłudze?

    Kup papierowy atlas. Obaj lepiej na tym wyjdziecie.

  • 32. Data: 2011-03-28 20:32:22
    Od: "Mako" <m...@n...com>

    > Ilość przycisków/ikonek dostępnych zaraz po odpaleniu jest duża, ikonki te
    > malutkie, ilość danych o prędkości, wysokości, średnich itp.
    > przytłaczająca, kursor spełnia kilka funkcji w zależności od tego, czy
    > klikamy na widoku mapy, czy na widoku kokpitu i ile razy w niego
    > ciepniemy, perspektywa wyświetlania sama się zmienia w zależności od
    > odległości od różnych punktów, itd...

    Gołe Igo8 ma 3 przyciski na krzyż i nie da się tego używać. Pewnie mówisz o
    skórce do Igo8 'gurjon' która jest zbyt przekombinowana i też sie nie da
    tego używać. Trzeba wypośrodkować - spróbuj 'Basic skin' - prościej się
    chyba nie da.

    M.

  • 33. Data: 2011-03-28 21:59:27
    Od: "kor_nick" <c...@p...pl>

    nie polecam garmina w tym konkretnym przypadku.
    żona wzięła nad morze i wyprowadził ją na drogi boczne.

    niskie modele mają tylko 1 punkt pośredni - to duży minus

  • 34. Data: 2011-03-28 22:50:49
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "kor_nick" <c...@p...pl> napisał w wiadomości
    > nie polecam garmina w tym konkretnym przypadku.
    > żona wzięła nad morze i wyprowadził ją na drogi boczne.

    Której mapy używała i jaki typ dróg i trasy miała ustawione ?

    > niskie modele mają tylko 1 punkt pośredni - to duży minus
    Co ciekawe - Garmin Mobile XT (czyli na komórkę z Symbianem)
    obsługuje ich więcej.

    Ale - z ręką na sercu - kiedy ostatni raz był Ci potrzebny punkt pośredni
    ;-) ?

    Pzdr

    JKK

  • 35. Data: 2011-03-29 11:41:59
    Od: Przemek V <p...@g...com>

    On 28 Mar, 18:14, "JanKo" <b...@m...tu> wrote:
> [...]
    > wpychać techniczne urządzenie i to raczej z tych bardziej
    > skomplikowanych w obsłudze?
    >
    > Kup papierowy atlas. Obaj lepiej na tym wyjdziecie.

    Miałem podobny dylemat i ojcu, który ma 75 lat i jest zupełnie
    atechniczny komputerowo kupiłem TomToma właśnie. Na razie na poważnie
    korzystał tylko w zeszły weekend na trasie z Warszawy do Krakowa,
    która zbyt trudna nie jest więc jedynie po Krakowie może było trochę
    kluczenia. Wrócił zadowolony. Ale kapeluszem nie jest, raczej fanem
    motoryzacji, mapy i atlasy potrafi czytać i dalej jeździ tak jak 40
    lat temu czyli dobrze. Natomiast logiki rzeczy typu Windows i
    generalnie pecetów raczej nie kojarzy.

  • 36. Data: 2011-03-29 12:35:30
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "J_K_K" <j...@i...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > obsługuje ich więcej.
    >
    > Ale - z ręką na sercu - kiedy ostatni raz był Ci potrzebny punkt pośredni

    Mi prawie zawsze. Weź np. jedź teraz DK1 przez Włocławek. Albo poprowadź
    trasę żeby była malownicza a nie autostradami bo nieraz tak wolę w
    niektórych krajach. Albo omiń autostrade w Słowenii bo do niedawna nie
    połacało sie za nią płacić ponad 30 Euro.
    Jechać głównymi drogami to można z mapą w skali 1:1000000.

  • 37. Data: 2011-03-29 12:44:02
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Agent" <w...@o...ue> napisał w wiadomości news:

    > Albo omiń autostrade w Słowenii bo do niedawna nie połacało sie za nią
    > płacić ponad 30 Euro.

    A teraz się opłaca?
    Czy cenę zmniejszyli.

    A zamiast wprowadzania punktów pośrednich wystarczyło w tym celu odznaczyć
    akceptowanie płatnych dróg na granicy.

  • 38. Data: 2011-03-29 16:05:32
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 28 Mar 2011 09:49:32 +0200, w <impeia$313$1@speranza.aioe.org>, "J_K_K"
    <j...@i...fm> napisał(-a):

    > Mnie osobiście najbardziej pasuje MapaMap / GP Mapa.

    Mapamap będzie _zdecydowanie_ najlepsza dla takiego użytkownika.

    Propozycję TomToma można potraktować jedynie humorystycznie -- proponuję z nią
    poczekać do 1.IV :>.

  • 39. Data: 2011-03-29 16:07:55
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 28 Mar 2011 12:45:38 +0200, w <imposk$fnp$1@news.onet.pl>, "Agent"
    <w...@o...ue> napisał(-a):

    > Mapa od Garmina jest od Imagisu, z kolei jak sprzwdziłem na stronie Garmin
    > City Navigator opiera się o mapy Navteqa.

    Na Garmina masz mapy Polski od Navteq (City Navigator) oraz Imagisu (GP Mapa).
    GPMapa jest zdecydowanie lepsza, ale niestety już nie jest kontynuowana.
    Zostaje City Nav., który jest do bani.

  • 40. Data: 2011-03-29 16:10:21

    Tue, 29 Mar 2011 12:44:02 +0200, w
    <4d91b7f3$0$2443$65785112@news.neostrada.pl>, "Cavallino"
    <c...@k...pl> napisał(-a):

    [...]

    Podoba mi się to polecanie Garmina -- bez słowem wspominania z jaką mapą :).