  • 1. Data: 2011-03-28 08:59:27
    Temat: tylne oparcie rozkładające się w 3 foteliki - w jakich autach (najchętniej kombi)?
    Od: Andrzej Kaźmierczak <a...@z...bydgoszcz.pl>

    Witam
    zaczynam poszukiwania jakiegoś auta w którym oparcie tylnej kanapy ma
    możliwość rozkładania się w foteliki dziecięce

    potrzebuję 3 obok siebie ,inaczej muszę celować w coś w stylu
    sharan/galaxy... - tam są 3 rzedy siedzeń

    czy ktos z grona wie w jakim aucie (o ile w jakimś) występowała taka opcja ?

    pozdrawiam

    Andrzej

  • 2. Data: 2011-03-28 09:46:42
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-03-28 08:59, Andrzej Kaźmierczak pisze:
> [...]
    > sharan/galaxy... - tam są 3 rzedy siedzeń
    >

    > czy ktos z grona wie w jakim aucie (o ile w jakimś) występowała taka

    W Scenicach masz trzy osobne fotele w drugim rzędzie. To samo w
    Peugeotach 307 i 308 w wersjach SW (nie pomyl ze zwykłym kombi
    oznaczanym Break).

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 3. Data: 2011-03-28 10:15:05
    Od: "Ktostam" <k...@a...pl>

    Użytkownik "Andrzej Kaźmierczak" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

> [...]

    >potrzebuję 3 obok siebie ,inaczej muszę celować w coś w stylu
    >sharan/galaxy... - tam są 3 rzedy siedzeń

    3 niezależne fotele to np. Picasso (zarówno Xsara i C4)
    Przekształcające się siedziska w foteliki to na pewno niektóre wersje aut
    klasy premium (e-klasa, V70). Te same miały też czasem opcje tylnej kanapy
    usadowionej tyłem do kierunku jazdy (było też w 406 i Lagunie I bodajże).

    PZDR

  • 4. Data: 2011-03-28 10:36:15
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Ktostam" <k...@a...pl> napisał w wiadomości

    > miały też czasem opcje tylnej kanapy usadowionej tyłem do kierunku jazdy

    Np. Mercedesy Kombi - i to już dosyć dawno temu.

    Pzdr

    JKK

  • 5. Data: 2011-03-28 10:46:28
    Od: Laisar <k...@o...pl>

    On 28 Mar, 08:59, Andrzej Kaźmierczak <a...@z...bydgoszcz.pl>
    wrote:

    > potrzebuję 3 [foteliki] obok siebie ,inaczej muszę celować w coś
    > w stylu sharan/galaxy... - tam są 3 rzedy siedzeń

    Niezakoniecznie: http://www.motogazeta.mojeauto.pl/Aktualnosci/Dla_ko
    go_trojaczki,a,25666,.html
    - test może niezbyt nowy, ale też niewiele się w temacie zmieniło...

  • 6. Data: 2011-03-28 11:52:06
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Mon, 28 Mar 2011 08:59:27 +0200, Andrzej Kaźmierczak
    <a...@z...bydgoszcz.pl> wrote:

    >potrzebuję 3 obok siebie ,inaczej muszę celować w coś w stylu
    >sharan/galaxy... - tam są 3 rzedy siedzeń

    do sharana/galaxy/alhambry są bez problemu dostępne takie fotele,
    poszukaj na allegro.
    Jak trzy będzie mało, to nie ma przeszkód, żeby pięć zamontować :-)
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 7. Data: 2011-03-28 14:24:30
    Od: Andrzej Kaźmierczak <a...@z...bydgoszcz.pl>

    3 w sam raz wystarczą :-) , w tych są osobne fotele więc i od biedy
    da się zwykłe foteliki wmontować (choć fabryczne rozkładane faktycznie
    niezłe), ale myślałem o nieco mniejszym gabarytowo sprzecie
    jakieś v70 [najchętniej d5] , czy tego typu

    dziękuję wszystkim za podpowiedzi ,
    pozdrawiam

    Andrzej

  • 8. Data: 2011-03-28 14:41:36
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Mon, 28 Mar 2011 14:24:30 +0200, Andrzej Kaźmierczak
    <a...@z...bydgoszcz.pl> wrote:

> [...]
    >niezłe), ale myślałem o nieco mniejszym gabarytowo sprzecie
    >jakieś v70 [najchętniej d5] , czy tego typu

    volvo jest fajne, ale dla rodziny van jest IMHO nie do pobicia.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 9. Data: 2011-03-28 18:45:35
    Od: Przemek V <p...@g...com>

    On 28 Mar, 14:24, Andrzej Kaźmierczak <a...@z...bydgoszcz.pl>
    wrote:
> [...]
    > niezłe), ale myślałem o nieco mniejszym gabarytowo sprzecie
    > jakieś v70 [najchętniej d5] , czy tego typu

    W Saabie 9-5 miałem w opcji takie rozkładane oparcie, które się
    zamieniało w fotelik dziecięcy a właściwie coś w rodzaju poddupka z
    siedziskiem wiszącym nad normalną kanapą. Bardzo fajne i praktyczne
    plus to, że w Saabie sugerowało, że ktoś nad tym chwilę pomyślał i
    zaprojektował sensownie z punktu bezpieczeństwa pasażerów.

  • 10. Data: 2011-03-29 08:28:52
    Od: Andrzej Kaźmierczak <a...@z...bydgoszcz.pl>

    to ma być 2 auto - żonine , bo dzieciaki jeżdżą na zmianę - a przeważnie
    wracają ze mną

    1 duży van już jest ,teraz zamiast leona coś większego potrzeba
    pooglądałem V70 z lat 00-01 na alle , znalazłem 1 szt gdzie jest fotka

    reszta - czekam aż sprawdzą

    przy okazji czy jak silnik 2,5 tdi w tym aucie pali przy założeniu 50/50
    miasto trasa - w praktyce ?

    saab fajny , ale czy ma 3 foteliki z tyłu ? bo widziałem siedzenia z 1
    na środku

    pozdrawiam

    Andrzej