  • 51. Data: 2011-03-29 19:36:33
    Temat: Re: nawigacja dla kapelusznika - jaka?
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Agent" <w...@o...ue> napisał w wiadomości
    news:imscli$rfi$1@news.onet.pl...

    > Jechać głównymi drogami to można z mapą w skali 1:1000000.

    Albo z kartką papieru ;-)
    Ja jeżdżę z reguły krótkimi
    i pośrednie to tak z 1x na rok używam ;-)

    Pzdr

    JKK

  • 52. Data: 2011-03-29 19:38:05
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 29 Mar 2011 19:21:16 +0200, r...@k...pl napisał(a):

    > To trzeba je zadać, najlepiej poprawnie. Na każdej, z naciskiem na ostatnią.

    czyli konkretnie, którą wersję sprawdzałeś?

    > Tak. Bo mapy są do bani.

    Właśnie na właściwej grupie wykazałem ci, że są lepsze niż mapy google i
    równie dobre jak mapy Geosystems. Więc co jest do bani?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 53. Data: 2011-03-29 19:45:33
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 29 Mar 2011 19:34:34 +0200, w <imt579$ksl$2@speranza.aioe.org>, "J_K_K"
    <j...@i...fm> napisał(-a):

    > Użytkownik <r...@k...pl> napisał w wiadomości
    > Tue, 29 Mar 2011 12:44:02 +0200, w
    > <4d91b7f3$0$2443$65785112@news.neostrada.pl>, "Cavallino"
    > <c...@k...pl> napisał(-a):
    >
    > [...]
    >
    > Podoba mi się to polecanie Garmina -- bez słowem wspominania z jaką mapą :).
    > ------------
    > A masz jakąś alternatywę ;-) ?
    > (jesli chodzi o PL)

    Z map Garmina czy ogólnie z nawigacji?

    W Garminie początkujący wpadnie w popłoch, jeżeli zacznie wpisywać adres. Bo
    pewnie dalej trzeba na dwa sposoby w zalezności co się szuka :).

  • 54. Data: 2011-03-29 19:52:00
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    i darmowe UMP (http://ump.waw.pl), które wcale takie złe nie jest

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 55. Data: 2011-03-29 20:05:55
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 29 Mar 2011 18:38:05 +0100, w <1...@l...institute.com>,
    Waldek Godel <n...@o...info> napisał(-a):

    > czyli konkretnie, którą wersję sprawdzałeś?

    Numerek? Nie mam okazji go doświadczyć, Igo nie podaje. A że nie mam przy sobie
    navi, to zgaduję, że to było Q4/2010.

    Ale w sumie nie potrzebuję go znać -- jest dostępna też online.

    A i to nie jest potrzebne, wystarczy wejść na właściwe forum i poczytać czego
    znowu nie ma.

    > Właśnie na właściwej grupie wykazałem ci, że są lepsze niż mapy google i
    > równie dobre jak mapy Geosystems. Więc co jest do bani?

    "Równie dobre co mapy Geosystems"? Nie wiem co bierzesz, ale zmień na lżejsze.
    Pod względem aktualizacji są za Geosystems, choć niewiele.

    Na drugiej grupie jedyne co wykazałeś, to że masz pojęcia o przebiegu DK5.
    Tak nawiasem to to o czym nie wiesz, to na mapach Navteqa istnieje, ale jeździć
    nie można (oznaczone jako "w budowie").

    Co do bani? Kategoryzacja dróg, restrykcje, a nawet numeracja. Plus, że starają
    się nadrobić zaległości, ale do map Geosystems czy Imagisu to im wciąż daleko
    jak stąd do księżyca.

  • 56. Data: 2011-03-29 20:31:48
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 29 Mar 2011 20:05:55 +0200, r...@k...pl napisał(a):

    > Co do bani? Kategoryzacja dróg, restrykcje, a nawet numeracja. Plus, że starają
    > się nadrobić zaległości, ale do map Geosystems czy Imagisu to im wciąż daleko
    > jak stąd do księżyca.

    Fakt, nie żaden program z tymi mapami skakać z mostu, jak to przez wiele
    lat robiła Automapa

  • 57. Data: 2011-03-29 21:45:41
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "Waldek Godel" <n...@o...info> wrote in message

    > Fakt, nie żaden program z tymi mapami skakać z mostu, jak to przez wiele
    > lat robiła Automapa

    Waldus, czyzbys juz z powodu emigracji zaczal pisac posty po angielsku i
    tlumaczysz je na polski uzywajac googlowego translatora? :-P

    --
    Axel

  • 58. Data: 2011-03-29 22:16:47
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 29 Mar 2011 21:45:41 +0200, Axel napisał(a):

    > Waldus, czyzbys juz z powodu emigracji zaczal pisac posty po angielsku i
    > tlumaczysz je na polski uzywajac googlowego translatora? :-P

    Nie, dzieciak przeszkadza i czasem nie zauważę, że zamiast backspace
    wciskam ctrl+backspace

  • 59. Data: 2011-03-30 07:59:22
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-03-29 16:15, *r...@k...pl* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:

    > Co do inuicyjności TomToma to wystarczy spróbować wpisać jakąś nazwę typu
    > "Sosnowskiego". Jak nie wiesz, że był generałem to za ch nie znajdziesz, bo:
    > - w bazie jest wpisany jako "Gen. XXX Sosnowski"
    > - TomTom szuka po początku nazwy

    W 90% bzdury - zdarza się taki błąd na niektórych mapach, ale to co
    najmniej rzadko. U mnie na Go 920 nie ma go od co najmniej kilku wydań map.

    > TomToma należy unikać ze względu na totalną zlewkę jeżeli chodzi o aktualizację
    > map.

    http://pdaclub.pl/forum/tomtom/braki-i-bledy-map-8-6
    5/
    Polecam zwrócić uwagę na posty usera teleatlas. Podejście się zmieniło i
    to znacznie.

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 60. Data: 2011-03-30 10:46:32
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "JanKo" <b...@m...tu>

    > Skoro "kompletnie atechniczny" to po co chcesz starszemu człowiekowi
    > wpychać techniczne urządzenie i to raczej z tych bardziej skomplikowanych
    > w obsłudze?

    Dlatego szuka prostej w obsłudze nawigacji.

    > Kup papierowy atlas. Obaj lepiej na tym wyjdziecie.

    Nie lepiej kompas ?