  • 1. Data: 2011-03-28 16:38:02
    Temat: Asstra II - ile kg moge zaladowac
    Od: "Amir" <S...@g...pl>

  • 2. Data: 2011-03-28 16:40:23
    Temat: Re: Asstra II - ile kg moge zaladowac
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-03-28 16:38, Amir pisze:

  • 3. Data: 2011-03-28 16:50:39
    Od: "Amir" <S...@g...pl>

  • 4. Data: 2011-03-28 17:05:12
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    W dniu 2011-03-28 16:50, Amir pisze:
    >>> Astra zwykla 5 drzwi
    >>
    >> Dowód rejestracyjny zgubiłeś?
    >
    > Nacisk 9,16kN
    > Ładownosc --- kreseczki
    > tak mam w dowodzie

    Masz dopuszczalna mase calkowita i mase wlasna, wystarczy odjac.

  • 5. Data: 2011-03-28 17:07:08
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 28/03/2011 15:38, Amir wrote:
    > WItam
    > Dzis musze zaladowac
    > 23 paczki paneli
    > to daje wagę 350kg
    >
    > nie będzie to problem?
    >
    > Astra zwykla 5 drzwi

    Tyle co trzech zdrowych pasażerów plus kierowca, w czym niby problem?

    Kamil

  • 6. Data: 2011-03-28 17:12:17
    Od: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>

    W dniu 2011-03-28 17:07, Kamil pisze:

    > Tyle co trzech zdrowych pasażerów plus kierowca, w czym niby problem?

    W rozłożeniu mas na osie?

    Choć z drugiej strony, ITD przyczepić się nie ma prawa, a zawieszenie
    Astry powinno to bez zająknięcia przyjąć.

    --
    Michał "HoMMeR" Paszek
    hydrokomfort by Citroen Xantia

  • 7. Data: 2011-03-28 17:18:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kamil" <k...@s...com> napisał w

    > Tyle co trzech zdrowych pasażerów plus kierowca, w czym niby
    > problem?

    W tym ze bedzie w bagazniku a nie na fotelach :-)

    J.

  • 8. Data: 2011-03-28 18:16:23
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Amir" <S...@g...pl> napisał w wiadomości
    > WItam
    > Dzis musze zaladowac
    > 23 paczki paneli
    > to daje wagę 350kg
    >
    > nie będzie to problem?

    O ile Ci wejdą do auta
    (po położeniu siedzeń) to nie.
    W kombi jest ~160 cm do postawionych siedzeń.

    Pzdr

    JKK

  • 9. Data: 2011-03-28 19:21:33
    Od: "szufla" <b...@p...pl>

    > W tym ze bedzie w bagazniku a nie na fotelach :-)

    Skad wiesz ?:)

    sz.

  • 10. Data: 2011-03-28 20:23:35
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-03-28 16:38, Amir pisze:
    > WItam
    > Dzis musze zaladowac
    > 23 paczki paneli
    > to daje wag? 350kg
    >
    > nie b?dzie to problem?
    >
    > Astra zwykla 5 drzwi
    >
    > pozdrawiam
    >
    > AT

    350kg to luz. Tylko poukładaj dobrze.

    Kilkanaście lat temu Omegą A sedan przewiozłem 900kg płytek
    do łazienki. Podłoga pasażera z przodu też była zapakowana.
    Opel dużo potrafi znieść.

    Pamiętaj na wszelki wypadek, że przeładowane auto bardzo
    ciężko hamuje. A 350 to jeszcze w miarę spokojnie.