    Date: Tue, 20 May 2014 15:47:11 +0200
    From: Trybun <I...@j...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: navteq

    W dniu 2014-05-20 14:16, J.F pisze:
    > Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > http://mapa.ump.waw.pl/ump-www/shortlink.php?url=htt
    p%3A%2F%2Fmapa.ump.waw.pl%2Fump-www%2F%3Fzoom%3D15%2
    6lat%3D52.47064%26lon%3D18.07201%26layers%3DB000000F
    FTFF

    > http://umapa.pl/BSs2S

    > Na warstwie satelitarnej google wyglada raczej jak waska sciezka a nie
    > szeroka droga, bo jej wcale nie widac.
    > Chyba ze masz na mysli jakas inna droge, a nie ta na polnoc od
    > polnocnego skraju jeziora, przez ten trojkacik lasu.

    Spokojnie dwa samochody się wyminą, czyli nie taka wąska, żeby jej nie
    nanosić.

    > No jak nie ma, jak jest ?
    > Ba, nawet wyszukac mozna (druga pozycja na liscie).
    >
    > J.

    Mam na tablecie jeszcze program MapFactor, jakiś 10 miesięcy temu
    instalowałem, na OSM w tym programie jeszcze nie ma Zygmuntowa, a także
    Bud, Trębów Starych i jeszcze kilku innych miejscowości w tym rejonie,
    tak więc widać że ktoś w ostatnim czasie powprowadzał nowe dane dla tego
    terenu. I co ja jeszcze widzę - jest droga z Giewartowa (w Giewartowie
    rondo!) na Kosewo i dalej przez Lipnicę do Anastazewa. Jeszcze trochę
    czasu i zacznę ją postrzegać jako alternatywę dla UPM.