  • 11. Data: 2010-10-05 19:44:39
    Temat: Re: następca Canona 5d markII
    Od: MariuszM <u...@p...onet.pl>

    W dniu 5-10-2010 14:36, kurdybanek pisze:

    > 5dmkII sprzedaje się bardzo dobrze. Nie sądzę, żeby 60d był jakąkolwiek
    > wtopą. Wręcz przeciwnie.

    A co jest warte 60D?
    Pytam poważnie, patrzyłem w specyfikację i szału nie widzę. Zastanawiam
    się nad zmianą 30D na "coś" - w grę wchodzi 50D/60D lub może 7D. Szkła
    mam pod FF, ale na 5DII na razie nie ma szans..

    M.

  • 12. Data: 2010-10-05 19:47:00
    Od: MariuszM <u...@p...onet.pl>

    W dniu 5-10-2010 14:36, kurdybanek pisze:

    > 5dmkII sprzedaje się bardzo dobrze. Nie sądzę, żeby 60d był jakąkolwiek
    > wtopą. Wręcz przeciwnie.

    60D to jakaś rewolucja?
    Patrzyłem w specyfikację i szału nie widzę. Zastanawiam się nad zmianą
    30D na "coś" nowszego - w grę wchodzi 50D/60D lub może 7D. Szkła mam pod
    FF, ale na 5DmkII na razie nie ma szans..

    M.

  • 13. Data: 2010-10-05 20:16:26
    Od: "kurdybanek" <k...@n...plt>

    Użytkownik "MariuszM" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > 60D to jakaś rewolucja?

    Wcale. Ale bardzo sprytne zagranie rynkowe.

  • 14. Data: 2010-10-06 08:09:48
    Od: Łukasz K. <i...@l...pl>

> [...]
    > na "coś" nowszego - w grę wchodzi 50D/60D lub może 7D. Szkła mam pod FF,

    A dlaczego nie ma sensu? Cena-możliwości?
    Zależy do czego chcesz to wykorzystać. Jak ja sie przesiadałem z 30 d to
    byłem zachwycony - nadal jestem. Nie ma co porównywać.

    Obrabiam też równolegle fotki z D700 - żadna przepaść - oba korpusy
    świetne - jeden woli blondynki a drugi brunetki.

    Ł.

  • 15. Data: 2010-10-06 09:32:25
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-10-05 17:17:28 +0200, "kurdybanek" <k...@n...plt> said:

    > Mogę zapytać o źródło tak precyzyjnych danych? Chciałbym je zinterpretować
    > po swojemu ;)

    http://translate.google.com/translate?js=y&prev=_t&h
    l=it&ie=UTF-8&layout=1&eotf=1&u=http%3A%2F%2Fbcnrank
    ing.jp%2Fnews%2F1007%2F100708_17586.html&sl=auto&tl=
    en

    http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=de&tl
    =en&u=http%3A%2F%2Fwww.photoscala.de%2FArtikel%2FDSL
    R-Welt-im-Wandel

    de Fresz

  • 16. Data: 2010-10-06 09:39:03
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-10-05 22:16:26 +0200, "kurdybanek" <k...@n...plt> said:

    >>> 5dmkII sprzedaje się bardzo dobrze. Nie sądzę, żeby 60d był jakąkolwiek

    > Wcale. Ale bardzo sprytne zagranie rynkowe.

    Raczej właśnie małosprytne. Canon wycelował z nowym modelem w Nikona...
    z przed 2 lat. A ten w tym czasie wypuścił puszkę zacierającą granicę
    pomiędzy wyższym segmentem. Zresztą wystarczy popatrzeć po forumach -
    niewielu Kanonierów mających 40/50D poczuło ekscytację nowym Canonem,
    wieeeeelu Nikoniarzom D90 przestało nagle robić zdjęcia i jedynym
    czynnikiem gaszącym entuzjam jest cena ze 2 stówy niższa od rynkowej
    D300s.

    de Fresz

  • 17. Data: 2010-10-06 11:27:03
    Od: John Smith <u...@e...net>

    de Fresz napisał(a):
    > niewielu Kanonierów mających 40/50D poczuło ekscytację nowym Canonem,

    Może chodziło raczej o znacznie większą rzeszę Canonierów dotychczas
    trzycyfrowych?

    --
    Mirek

  • 18. Data: 2010-10-06 14:37:38
    Od: MariuszM <u...@p...onet.pl>

    W dniu 6-10-2010 10:09, Łukasz K. pisze:
    > A dlaczego nie ma sensu? Cena-możliwości?
    > Zależy do czego chcesz to wykorzystać. Jak ja sie przesiadałem z 30 d to
    > byłem zachwycony - nadal jestem. Nie ma co porównywać.
    Sens jest, szans nie ma;-)
    Kwestia wydania 8-9k nie wchodzi w tej chwili w grę.

    M.

  • 19. Data: 2010-10-06 17:06:03
    Od: "kurdybanek" <k...@n...plt>

    Użytkownik "John Smith" <u...@e...net> napisał w wiadomości

    > Może chodziło raczej o znacznie większą rzeszę Canonierów dotychczas
    > trzycyfrowych?

    Dokładnie tak. Dla tych co mają 40d/50d jest 7d.
    Canon zarobi więcej na jednych i drugich :)

  • 20. Data: 2010-10-06 17:29:35
    Od: "kurdybanek" <k...@n...plt>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@N...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    l=it&ie=UTF-8&layout=1&eotf=1&u=http%3A%2F%2Fbcnrank
    ing.jp%2Fnews%2F1007%2F100708_17586.html&sl=auto&tl=

    Dzięki, zaraz poczytam :)