  • 21. Data: 2010-10-06 17:38:50
    Temat: Re: następca Canona 5d markII
    Od: "kurdybanek" <k...@n...plt>

    Pierwszy link mało reprezentatywny jest, dotyczy sieci sklepów w Japonii.
    Ale pewnie o tym wiesz ;) Czytam drugi :)

  • 22. Data: 2010-10-07 08:57:09
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-10-06 19:38:50 +0200, "kurdybanek" <k...@n...plt> said:

    > Pierwszy link mało reprezentatywny jest, dotyczy sieci sklepów w Japonii.
    > Ale pewnie o tym wiesz ;) Czytam drugi :)

    Ciężko jest znaleźć inne w miarę pełne dane, więc nie marudź ;-)
    Oczywiście że na innych kontynentach to może wyglądać inaczej, a
    globalnie jeszcze inaczej, ale nawet moje ulubiona (za nazwę)
    organizacja CIPA podaje tylko całościowe dane bez rozbicia na
    producentów.

    de Fresz

  • 23. Data: 2010-10-07 09:15:29
    Od: "kurdybanek" <k...@n...plt>

> [...]
    > jeszcze inaczej, ale nawet moje ulubiona (za nazwę) organizacja CIPA
    > podaje tylko całościowe dane bez rozbicia na producentów.

    OK ;) Problem w tym, że Japońce świetnie łykają byle g..no w rodzaju m43 czy
    NEXa. Jeszcze lepiej sprzedawałby się u nich system wielkości pudełka
    zapałek. Aż dziw, że nikt na to jeszcze nie wpadł...

  • 24. Data: 2010-10-08 19:25:21
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    kurdybanek pisze:
    > OK ;) Problem w tym, że Japońce świetnie łykają byle g..no w rodzaju m43 czy
    > NEXa.

    Problem w tym, że Japońce nie mają takich kompleksów jak Polańce i nie
    mówią na m43 czy NEXa ''byle gówno'', a dobierają sprzęt do potrzeb.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl