  • Data: 2010-06-03 15:33:32
    Temat: Re: napięcie zasilania UL149x a głośność
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 03 Jun 2010 16:00:06 +0200, Atlantis wrote:
    >http://www.mt.com.pl/archiwum/84-Nw-06-Superreakcyj
    ny_odbiornik.pdf
    >gdy dotykam śrubokrętem trzymanym w palcach
    >wejścia UL1496 słyszę brzęczenie 50Hz, słychać je jednak dosyć cicho.
    >Już parę razy korzystałem z układów z serii UL149x w różnych
    >rozwiązaniach i za każdym razem testowany w ten sposób wzmacniacz dawał
    >o wiele większy hałas. Tyle tylko, że wtedy układy były zasilane
    >napięciem 12V. Zasilanie tego odbiorniczka to 6V (4xAAA). Czy tutaj
    >powinienem się dopatrywać tak diametralnej różnicy?

    A 12V bylo z sieci czy z baterii ?
    Bo wiesz - napiecie ma dwa konce :-)

    >Moją uwagę zwrócił też fakt, że rezystor przy nóżce 5 układu
    >(określający wzmocnienie) ma 10 omów. W takim trnsceiverze Bartek było
    >47 omów a pomimo tego sygnał był znacznie głośniejszy. Zastanawia mnie
    >też nieco inny schemat w porównaniu do tego z karty katalogowej:
    >http://www.datasheetcatalog.org/datasheet/CEMI/mXyz
    txvs.pdf

    Glosnik do masy i bootstrap musieli zrobic inaczej.
    Ciekawe czemu, sensu to raczej nie ma.

    Tak sie patrze w te karte katalogowa .. i teraz widze kiepskie
    sprzezenie dla DC. Sprawdzales jaka jest skladowa skala na wyjsciu ?
    A jaki wielki sygnal wejsciowy ?

    A piloksztaltna skladowa nie zatyka wzmacniacza ?

    J.