  • Data: 2017-08-04 11:24:41
    Temat: Re: namagnesowac magnes
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Paweł Pawłowicz napisał:

    > To jakieś 500MHz, nieźle :-)
    > A wiesz może, czy robią też na inne pierwiastki? Fosforowy mógłby być
    > interesujący.

    Zapewne mogę się dowiedzieć -- znów po linii towarzyskiej. Zostałem nawet
    zaproszony do szpitala. Nie że źle wyglądam, ale żeby na te obrazoania
    i interpretacje popatrzeć z bliska. Nawewt z samego patrzena może czasem
    co dobrego wyjść. Poza tym lekarz ma punkt widzenia głównie utylitarny, a
    tam na miejscu są też teoretycy. W tym ogródku tylko pobieżnie przejrzałem
    książkę z obrazkami podpisanymi jako "spektra". I z zaznaczeniem na osi
    jakichś substancyj organicznych. Jakoś nijak tam było zagłębiać sie mocniej
    w literaturę.

    --
    Jarek