eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklenaganna praktyka ubezpieczycieli ? złe orzecznictwo sądów ? sprawa dotyczy wszystkich motocyklistów › Re: naganna praktyka ubezpieczycieli ? z3e orzecznictwo s?dów ? sprawa dotyczy wszystkich motocyklistów
    From: "Grzybol" <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: naganna praktyka ubezpieczycieli ? z3e orzecznictwo s?dów ? sprawa
    dotyczy wszystkich motocyklistów
    Date: Tue, 10 May 2011 20:53:17 +0200

    Użytkownik "HK8" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:iqc10i$23g$1@inews.gazeta.pl...
    > gildor, właśnie cały ten wątek jest o tym, że intuicyjnie masz rację w
    > praktyce, wg biegłego ubezpieczyciela nie
    > jak napisałem po dzisiejszej rozmowie z biegłym niezależnym, jeśli pas
    > jest wyznaczony to może to oznaczać, że jest tam tylko tyle miejsca ile
    > wystarczy na jeden samochód i Ty nie masz prawa tam być
    > jazda w korkach np. w Warszawie to jazda po pasach wyznaczonych a wg
    > biegłych ubezpieczyciela nie ma prawa obok samochodu jechać motocykl, w
    > przypadku kolizji nie z winy motocyklisty jest duża szansa że
    > motocyklista nie dostanie z polisy sprawcy odszkodowania
> [...]

    Coś tu tworzysz nowości. Prawo stanowi tak: jest kolizja. ZAWSZE wzywasz
    policję. Policja spisuje protokół wypadku i ustala sprawcę. Po to jest
    policja na miejscu kolizji. Ty zwracasz sie do ubezpieczyciela sprawcy o
    wycenę i pokrycie kosztów naprawy. Oni sami wyciągają protokół z policji.
    Wypłacają. Koniec sprawy. Jeśli nie wypłacają, kierujesz sprawę do sądu.
    Podstawą do orzeczenia sądu jest ZAWSZE protokół z kolizji policji, w którym
    jasno jest stwierdzone kto był sprawcą. Ktoś MUSI być sprawcą. ZAWSZE. Jeśli
    nie Ty byłeś sprawcą, musisz wygrać sprawę, chyba że sędzina to matka
    właściciela firmy ubzepieczeniowej, sprawca ma na nazwisko Tusk, Kaczyński
    lub Komorowski, adwokat ubezpieczyciela jest kochankiem sędziny, sędzina
    jest kurwą. W innych przypadkach musisz wygrac. Tyle. cudów nie ma.

    --
    Grzybol