eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklenaganna praktyka ubezpieczycieli ? złe orzecznictwo sądów ? sprawa dotyczy wszystkich motocyklistów › Re: naganna praktyka ubezpieczycieli ? z3e orzecznictwo s?dów ? sprawa dotyczy wszystkich motocyklistów
  • Data: 2011-05-10 19:23:52
    Temat: Re: naganna praktyka ubezpieczycieli ? z3e orzecznictwo s?dów ? sprawa dotyczy wszystkich motocyklistów
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "HK8" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:iqc34e$ab8$1@inews.gazeta.pl...
    > Ja mam sprawę z ubezpieczycielem, nie z Tobą Grzybol :)
    > Takie argumenty nie mają znaczenia w mojej sprawie. Liczą się opinie
    > biegłych.
    > HK8

    Liczy się protokół policji stwierdzający winę. Biegłych może se firma
    ubezpieczeniowa powoływać 100. Nie ma większego znaczenia dla sprawy. W
    sądzie liczy się biegły sądowy wyznaczony przez sędziego na wniosek Twój lub
    firmy ubezpieczeniowej. Oczywiście jeśli sąd uzna że jest potrzebny. Bo jak
    dla mnie to sprawa jest wygrana od ręki. Oczywiście nigdzie nie napisałeś
    jeszcze czyja była wina stwierdzona przez policję, bo jeśli Twoja to szkoda
    atramentu na cały post...

    --
    Grzybol