  • 31. Data: 2009-03-01 11:44:50
    Temat: Re: na dalekie trasy
    Od: "Piotr Moskalewicz" <p...@p...onet.pl>

    Arni wrote:

    > co za przywiązanie do sprzeta. Ale ja to rozumiem, sam nie mam pędu
    > do zmieniania na coraz to nowszy.

    A to nie tak jak z bumerangiem ? Chciał nowy ale starego nie mógł się pozbyć
    :)

    > reinkarnacja znaczy :))

    Wiosna idzie, to różne rzeczy wyłażą spod śniegu ;)

    --
    pozdrrr...
    moskal

  • 32. Data: 2009-03-01 12:52:51
    Od: "ErneST Rygielski" <e...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr Moskalewicz" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A to nie tak jak z bumerangiem ? Chciał nowy ale starego nie mógł się
    > pozbyć

    Fakt, jakis czas temu myslalem o sprzedazy, bo przez ostatnie 2 lata chyba
    nawet tysiaca km nie zrobilem. :( Nawet ogloszenie wyslalem raz, ale
    zainteresowanie bylo marne, totez zostal w garazu i czeka na lepsze czasy.
    Pewnie dozywocie juz u mnie dostane :))

    Pozdrawiam
    ErneST

  • 33. Data: 2009-03-01 13:11:25
    Od: Arni <a...@n...spam>

    Piotr Moskalewicz pisze:

    > A to nie tak jak z bumerangiem ? Chciał nowy ale starego nie mógł się pozbyć
    > :)

    u niego nie wiem, ja swojego nawet nie probowalem wyrzucac :)

    > Wiosna idzie, to różne rzeczy wyłażą spod śniegu ;)

    kiedys sie mówiło ze spod ziemii :)

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 34. Data: 2009-03-01 17:13:51
    Od: "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl>

    ErneST Rygielski pisze:
> [...]
    > Za 8-10kzl jak dobrze poszukasz to powinienes znalezc cos w miare
    > sensownego. Przebiegiem sie nie przejmuj, bo spokojnie przejezdzaja 250tkm i

    na obiektywizm to ja nie liczę tutaj ;). Drogie to cholerstwo co
    polecasz, ale przyznaje, że ze wszystkich typów podoba mnie sie
    najbradziej. Tym bardziej, ze kolo mnie w kutnie stoi taka piekna z
    kuframi :-) ale ciut przy droga ;). Mam nadzieję, że pisząc pasek
    rozrządu - miałeś na mysli łancuszek?

    > PS Witam wszystkich, jestem tu nowy ;))))

    no to, bez dwoch zdan :-D

    pozdrawiam i dziekuje

    --
    Krzysiek Ciesielski K.M.C.
    www.uarebeautiful.com

  • 35. Data: 2009-03-01 17:20:20
    Od: Arni <a...@n...spam>

    K.M.C. pisze:

> [...]
    > najbradziej. Tym bardziej, ze kolo mnie w kutnie stoi taka piekna z
    > kuframi :-) ale ciut przy droga ;). Mam nadzieję, że pisząc pasek

    a czemu miał miec na mysli lancuszek skoro tam jest pasek ?

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 36. Data: 2009-03-01 17:32:22
    Od: "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl>

    Arni pisze:

    > a czemu miał miec na mysli lancuszek skoro tam jest pasek ?

    to Honda w koncu czy Ducati :D - tak serio, nie wiedzialem :D
    --
    Krzysiek Ciesielski K.M.C.
    www.uarebeautiful.com

  • 37. Data: 2009-03-01 18:10:15
    Od: "kucik" <c...@p...onet.pl>

    > to Honda w koncu czy Ducati :D - tak serio, nie wiedzialem :D
    > --

    no honda, panie honda - Paneuropean mowia na nia:)

    Kucik
    FJ 1200A

  • 38. Data: 2009-03-02 07:15:38
    Od: Magic <m...@w...pl>

    ErneST Rygielski pisze:

    > PS Witam wszystkich, jestem tu nowy ;))))

    "Na nowo" nie znaczy "nowy" :) Dziewicą wielokrotnego użytku chcesz zostać ?

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 39. Data: 2009-03-02 09:13:39
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "ErneST Rygielski" <e...@w...pl> wrote in message
    > Witam!
    > Bede subiektywny i polece ST1100 :))

    Dobry wybor, jeno od nieuzywania psuje sie kazdy ;)

    > PS Witam wszystkich, jestem tu nowy ;))))

    Aaaa, to dlatego nie wiesz ze niemalze kolo domu miales rajd a i tegoroczna
    edycja zostala zaplanowana?

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef
    STare dobre gacie 955 & Fun Factory XT660X

  • 40. Data: 2009-03-02 09:26:42
    Od: "paweł ACE" <p...@W...gazeta.pl>

    ErneST Rygielski <e...@w...pl> napisał(a):

    > Witam!
    > Bede subiektywny i polece ST1100 :))

    dobry wybor tez sie skusilem:-)

    > PS Witam wszystkich, jestem tu nowy ;))))

    hmn, a urosles choc troszke?

    pawel ACE
    ST i TT