  • 21. Data: 2009-02-27 10:51:16
    Temat: Re: na dalekie trasy
    Od: "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl>

    K.M.C. pisze:
    z innej beczki zdecydowanie wolalbym cos z pelna owiewka, i niech mi
    ktos wreszcie napisze cos o gtr 100 kawasaki :-) wiem, bolem jest ze
    serwis co 6 tys, a cos poza tym?

    --
    Krzysiek Ciesielski K.M.C.
    www.uarebeautiful.com

  • 22. Data: 2009-02-27 12:53:55
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    K.M.C. pisze:

    > a nie za miekkie to w sensie ramy? bo to typowa przypadlosc japonczykow
    > z lat 80-tych.

    No i 16" cali z przodu we wczesnej Fj1200 i bodajze wszystkich 1100...

    --
    Qlfon, Kraków

  • 23. Data: 2009-02-27 14:09:02
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    K.M.C. napisał(a):
    > [...]
    > o tym wlasnie tez mysle, ostatnio taka nawet ogladalem, tylko pan nie
    > zdazyl zbic przebiegu i miala nawiniete 120 tys km i mnie to trozke
    > zblokowalo.

    Ale po co? Wszak to dopiero co dotarta FJota jest ;)

  • 24. Data: 2009-02-27 14:09:50
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    K.M.C. napisał(a):
    > K.M.C. pisze:
    > z innej beczki zdecydowanie wolalbym cos z pelna owiewka, i niech mi
    > ktos wreszcie napisze cos o gtr 100 kawasaki :-) wiem, bolem jest ze
    > serwis co 6 tys, a cos poza tym?

    Slyszalem, ze wysoko srodek ciezkosci. I ogolnie ciezkie bydle.

  • 25. Data: 2009-02-27 14:50:01
    Od: "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl>

    zbigi pisze:

    > Slyszalem, ze wysoko srodek ciezkosci. I ogolnie ciezkie bydle.

    w sumie wszystko z tej klasy jest ciezkie. Jesli jednak srodek
    ciezkoszci jest wysoko to odpada, bo ja kruciak jestem :-) z gsxf 600
    sobie radzilem na miekko, ale to niskie bylo.

    pozdr

    --
    Krzysiek Ciesielski K.M.C.
    www.uarebeautiful.com

  • 26. Data: 2009-02-28 12:39:39
    Od: pwz <p...@j...pl>

    Qlfon pisze:
    > Przy tym budzecie ojakim mowisz to duza Dywersja wyglada na optymalny
    > wybor. Spore, wygodne. niewymagajace w zakresie serwisu (kardan!), z
    > dosyc trwalym silnikim. Wybor na rynku tez raczej spory. Tylko poogladaj
    > dokladnie bo anglikow sporo na rynku a ten motocykl w UK jest calkiem
    > popoularny - czytaj - jezdzony caly rok na okraglo (a tamtejsza chemia
    > b. lubi motocykle. Pozerac:))
    > To tyle ode mnie, milego dnia:)

    Podłączę się do tego wątku, ponieważ właśnie jestem na etapie powrotu do
    jednośladu po dłuuugiej przerwie. A żeby było trudniej - wcześniej
    'bawiłem się' motocyklami niemal zabytkowymi. I właśnie stwierdziłem,
    oglądając różne strony www, że na dobry i spokojny początek/comeback do
    moto byłaby Yamaha Diversion. Jako że wcześniej nie miałem z tym moto
    cyklem w ogóle do czynienia, a (ze względu na budżet) będzie to używana
    maszyna, proszę BiSwK o poradę - na co zwrócić uwagę oglądając/kupując
    właśnie ten motocykl? Co w nim, zanim wyłożę kasę, "pomacać", o co
    zapytać sprzedawcę, na co zwrócić uwagę? Wszelkie wskazówki w tej
    kwestii będą dla mnie bardzo cenne...
    pwz

  • 27. Data: 2009-02-28 13:43:00
    Od: "kucik" <c...@p...onet.pl>

    > o tym wlasnie tez mysle, ostatnio taka nawet ogladalem, tylko pan nie
    > zdazyl zbic przebiegu i miala nawiniete 120 tys km i mnie to trozke
    > zblokowalo.
    > pzdr

    Moge smialo polecic FJ1200. Za 8 tys kupisz naprawde ladna. Przebiegi to
    pojecie wzgledne. Wiekszosc ofert w polsce to motocykle powyzej 100kkm, ale
    z cofnietym licznikiem. FJ bez remontu przejezdzaja podobno ponad 200kkm
    normalnie uzytkowane /czyt. nie traktowane jak motocykl sportowy/. Jak cos
    to patrz za 1200 po 91 roku z owalna lampa - mniej wibruje caly motocykl
    dzieki /zmienione mocowanie silnika/
    wady: tylna opona w nietypowym rozmiarze 16", waga jak moto przewroci sie na
    parkingu - samemu da sie podniesc ale letko nie jest:), podczas jazdy nie
    czuc tej masy.

    Kucik
    FJ1200A

  • 28. Data: 2009-02-28 20:35:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    K.M.C. pisze:

    > moto, do dalekich tras - rzedu 1300km w jedna strone, do granicy i potem
    > juz normalnymi drogami. Zalozenia, ma sie dac przejechac trase jednym
    > skokiem, maksymalna bezobslugowosc, relatywnie niskie koszta
    > eksploatacji, duza pakownosc przy jezdzie solowej. Ropzatruje duza
    > dywersje, CBF 1000 i wpadla mi w oko kawa GTR. Zdaje sobie sprawe, że
    > sprzęt musi byc duzy i ciężki z wygodna kanapą i pozycja za sterami.

    Martwisz się o kryzys, a szukasz czegoś "dużego i ciężkiego" w okolicy
    litra? ;->

    Paliwo znowu zdrożało :-P

  • 29. Data: 2009-03-01 09:16:12
    Od: "ErneST Rygielski" <e...@w...pl>

    Witam!
    Bede subiektywny i polece ST1100 :))
    Mam takiego od 10 lat, przebieg 115tys (moje 65) i nie zepsulo sie nic!
    Wymiana oleju w silniku co 10tkm, pozostale plyny co 2 lata (albo jak sie
    przypomni ;) ) pasek rozrzadu po 100tkm i nic wiecej. 1300km na raz robisz
    bez problemu, srednie spalanie kolo 6-7l przy predkosciach przelotowych kolo
    150km/h
    Za 8-10kzl jak dobrze poszukasz to powinienes znalezc cos w miare
    sensownego. Przebiegiem sie nie przejmuj, bo spokojnie przejezdzaja 250tkm i
    wiecej.

    PS Witam wszystkich, jestem tu nowy ;))))

    Pozdrawiam
    ErneST

  • 30. Data: 2009-03-01 11:19:43
    Od: Arni <a...@n...spam>

    ErneST Rygielski pisze:
> [...]
    > bez problemu, srednie spalanie kolo 6-7l przy predkosciach przelotowych kolo

    co za przywiązanie do sprzeta. Ale ja to rozumiem, sam nie mam pędu do
    zmieniania na coraz to nowszy.

    > PS Witam wszystkich, jestem tu nowy ;))))

    reinkarnacja znaczy :))

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"