  • 1. Data: 2006-11-17 08:25:37
    Temat: [mozliwe ze ntg] domeny w onecie
    Od: K <t...@n...ma.takiego.numeru>

    witam

    czy ktos ma moze jakis kontakt inny niz domeny@onet ? np telefoniczny ?
    bo mnie zaraz szlag trafi z ich dnsami i tym calym ich panelem. za 14
    dni koncza mi sie domeny, wiec nie wiem czy ich gdzies nie przeniesc,
    gdzies gdzie nie ma problemow z ustawieniem nowych dnsow.

    problem mam taki, ze ze mimo ustawienia nowych dnsow dla domeny nic sie
    nie dzieje. w systemie owszem pokazuje mi nowe dns, ale nic po za tym.

    dla drugiej domeny wrecz nie moge ustawic nowych (tych samych) dns, ani
    zresetowac ustawien do defaulta :[

    czy np w netarcie tez sie takie szopki dzieja ?

    pozdro i z gory przepraszam jesli ntg.

  • 2. Data: 2006-11-17 08:31:38
    Temat: Re: domeny w onecie
    Od: "Sorciq" <s...@f...ftj.agh.edu.pl>

    K napisał(a):
> [...]
    > zresetowac ustawien do defaulta :[
    >
    > czy np w netarcie tez sie takie szopki dzieja ?

    Witam.
    Korzystam z usług NetArtu od paru lat i nigdy nie miałem z nimi
    problemów. Panel administracyjny jest wporządku. Kontakt z obsługą
    klienta bardzo dobry.

    Polecam.

  • 3. Data: 2006-11-17 13:20:23
    Temat: Re: [mozliwe ze ntg] domeny w onecie
    Od: Radosław HORODNICZY <r...@g...com>

    Użytkownik "K" <t...@n...ma.takiego.numeru> napisał w wiadomości
> [...]
    > zresetowac ustawien do defaulta :[
    >
    > czy np w netarcie tez sie takie szopki dzieja ?

    Mialem podobne cuda na onecie, pisalem zawsze na to co ty
    + b...@o...pl, najlepiej wyslij ze 2 albo 3 razy to na ktorys odpisza.

    Ja osobiscie polecm home.pl przenioslem tam wszystkie swoje domeny
    i nie ma problemow, a serwis odpowida na maile w przeciagu godziny.

    Z tym ze jak ci sie konczy waznosc domeny za 14 dni to nie zdazysz przeniesc
    :)

    Oplac u nich nastepny rok i przenies za darmo do home.pl uznaja wasnosc
    domeny taka jaka miales w onet.pl

  • 4. Data: 2006-11-18 12:48:27
    Od: "dl" <q...@n...cy>

    K wrote:
    [...]
> [...]
    > tym.
    > dla drugiej domeny wrecz nie moge ustawic nowych (tych samych) dns,

    Powinieneś w zasadzie napisać, że tak na prawdę chodziło o zmianę IP Twoich
    serwerów dns (o ile się nie mylę ;) ), a nie o zmianę delegacji, więc to nie
    był tak do końca problem "ich panelu"...

    Ale to tylko taka luźna uwaga...

    --
    | |
    Pozdrawiam -->> Daniel Lisowski | daniel"AT"admins"kropka"pl //|>/|>|

  • 5. Data: 2006-11-18 12:55:09
    Od: "dl" <q...@n...cy>

    Radosław HORODNICZY wrote:

    > Mialem podobne cuda na onecie, pisalem zawsze na to co ty
    > + b...@o...pl, najlepiej wyslij ze 2 albo 3 razy to na ktorys odpisza.

    No, genialna rada :|

    Zapewniam, że wystarczy jeden email, *najlepiej* na adres danego serwisu.
    Pisanie z CC do innych serwisów, w tym do BOK, przy zgłaszaniu problemu
    technicznego dla *konkretnej* usługi, jest bez sensu. A zwłaszcza wysyłanie
    kilka listów na jeden temat - uwierz, że maile są zawsze "zauważane" i
    problemy w nich opisane rozwiązywane tak szybko, jak to możliwe ;)

    > Z tym ze jak ci sie konczy waznosc domeny za 14 dni to nie zdazysz
    > przeniesc :)

    Zdąży, jeśli chce, zapewniam, ale akurat, tak jak w przypadku K., problem ze
    zmianą IP dla dns byłby wczoraj w Home.pl, w Netart i gdzie indziej... ;)

    --
    | |

  • 6. Data: 2006-11-20 07:38:37
    Od: Radosław HORODNICZY <r...@g...com>

    Użytkownik "dl" <q...@n...cy> napisał w wiadomości

> [...]
    > wysyłanie kilka listów na jeden temat - uwierz, że maile są zawsze
    > "zauważane" i problemy w nich opisane rozwiązywane tak szybko, jak to

    Sam jestes bez sensu, skoro serwis nie odpowiada pisze sie do bok'u
    w koncu to biuro obslugi klienta, a przedmowca jest klientem.

    > Zdąży, jeśli chce, zapewniam, ale akurat, tak jak w przypadku K., problem
    > ze zmianą IP dla dns byłby wczoraj w Home.pl, w Netart i gdzie indziej...
    > ;)

    Zeby zabrac domene z onetu musisz do nich wyslac list zwykla poczta,
    zeby dostac authinfo, szansa ze zalatwisz to szybko jest mala ...

  • 7. Data: 2006-11-20 10:41:03
    Od: "dl" <q...@n...cy>

    Użytkownik "Radosław HORODNICZY" <r...@g...com> napisał w
    wiadomości news:ejrlv5$3h5$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Sam jestes bez sensu,[...]

    Skoro tak twierdzisz... Kocham osobiste wycieczki zamiast argumentów...

    > skoro serwis nie odpowiada [...]

    To ciekawe: np na list wysłany do serwisu 14 grudnia 2005 roku PO godzinie
    19 (dokładnie o 19.10) odpowiedź otrzymałeś następnego dnia PRZED południem
    (w południe - o 12.45 - już był kolejny email od Ciebie jako "odpowiedź na
    odpowiedź" serwisu...) No ale skoro twierdzisz, że nie otrzymujesz
    odpowiedzi, to widocznie to, co widze na monitorze to inny matrix (hint: mój
    NNTP-Posting-Host...)

    > pisze sie do bok'u
    > w koncu to biuro obslugi klienta, a przedmowca jest klientem.

    Listy wysyła się na adresy kontaktowe serwisu. Dla domeny.onet.pl jet to
    adres podany u dołu strony http://domeny.onet.pl - BOK technicznymi sprawami
    się nie zajmuje.

    > Zeby zabrac domene z onetu musisz do nich wyslac list zwykla poczta,
    > zeby dostac authinfo, szansa ze zalatwisz to szybko jest mala ...

    Nie musisz - przeczytaj (ze zrozumieniem) informacje podane tu:
    http://domeny.onet.pl/1314401,8541,poradnik.html (hint: Jak dostarczyć
    wniosek do Onet.pl:). Dodatkowo zobacz proszę, jak "to" wygląda w Home.pl i
    u innych rejestratorów (chodzi mi o procedurę). Jeśli dostarczysz wszystkie
    wymagane dokumenty - authinfo dostaniesz nawet tego samego dnia (jeśli np.
    wyślesz szystko mailem).

    --
    | |

  • 8. Data: 2006-11-20 11:40:30
    Od: Radosław HORODNICZY <r...@g...com>

> [...]
    > "odpowiedź na odpowiedź" serwisu...) No ale skoro twierdzisz, że nie
    > otrzymujesz odpowiedzi, to widocznie to, co widze na monitorze to inny

    Nie pamietam starych spraw, dat godzin, itp, pamietam ze na czesc maili
    nie dostalem wogole opowiedzi (.... o czym nie raczysz informowac)

    Nie wiem czy akurat to ta sprawa, ale odzew dostalem dopiero
    bo wyslaniu maila do BOKu reklamujacego brak opodiwedzi....

    > Listy wysyła się na adresy kontaktowe serwisu. Dla domeny.onet.pl jet to
    > adres podany u dołu strony http://domeny.onet.pl - BOK technicznymi
    > sprawami się nie zajmuje.

    oczyiwscie, jesli sie wogole zajmuje .......

> [...]
    > i u innych rejestratorów (chodzi mi o procedurę). Jeśli dostarczysz
    > wszystkie wymagane dokumenty - authinfo dostaniesz nawet tego samego dnia

    Super, ale o ile dobrze kojaze pare miesiecy temu trzeba bylo wysylac
    tradycyjna poczta.

    Pomijajac moje wrazenia, temat onetu byl juz to poruszany przez inne osoby
    rowniez niezadowolone. Ladnie obrazuja to statystyki obslugiwanych przez
    onet domen.

  • 9. Data: 2006-11-20 12:03:47
    Od: "dl" <q...@n...cy>

    Użytkownik "Radosław HORODNICZY" <r...@g...com> napisał w
    wiadomości news:ejs4df$1f2$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
    >
    > Nie wiem czy akurat to ta sprawa, ale odzew dostalem dopiero
    > bo wyslaniu maila do BOKu reklamujacego brak opodiwedzi....

    "Nie pamiętam", "Nie wiem"... Widzisz - nie powołujesz się na żadne
    konkrety - ja owszem. Na jakie zatem emaile NIE dostałeś odpowiedzi? Jak mam
    "raczyć o tym informować", skoro widzę Twoje maile i odpowiedzi na nie?
    jeśli są inne to powiedz jakie.

    > oczyiwscie, jesli sie wogole zajmuje .......

    Jak widać z mojego maila - zajmuje się. Zadałem sobie trochę trudu, żeby to
    sprawdzić i wyszło, że odpowiedzi dostawałeś.

    > Super, ale o ile dobrze kojaze pare miesiecy temu trzeba bylo wysylac
    > tradycyjna poczta.

    Nigdy nie było takiej konieczności. Zawsze można było w sposób opisany na
    stronie, do której link przesłałem.

    > Pomijajac moje wrazenia, temat onetu byl juz to poruszany przez inne osoby
    > rowniez niezadowolone. Ladnie obrazuja to statystyki obslugiwanych przez
    > onet domen.

    Wiesz, w zasadzie chodziło mi o konkrety, ale skoro nie możesz ich podać bo
    nie wiesz/nie pamiętasz, to niestety nie sprawdzę czy i kiedy odpowiedzi NIE
    dostałeś, ewentualnie czy i kiedy problem z Twoimi domenami nie został
    rozwiązany...

    --
    | |

  • 10. Data: 2006-11-20 13:30:21
    Od: Radosław HORODNICZY <r...@g...com>

    > Użytkownik "Radosław HORODNICZY" <r...@g...com> napisał w
    > wiadomości news:ejs4df$1f2$1@nemesis.news.tpi.pl...

    ciach

    >Nigdy nie było takiej konieczności. Zawsze można było w sposób opisany na
    >stronie, do której link przesłałem.

    Tak, a ja sobie to wymyslilem po to zeby sobie utrudnic zycie. Dobrze wiesz
    ze nie moge ci udowodnic ze kiedys info na stronie bylo inno wiec atakujesz
    :)

> [...]
    > bo nie wiesz/nie pamiętasz, to niestety nie sprawdzę czy i kiedy
    > odpowiedzi NIE dostałeś, ewentualnie czy i kiedy problem z Twoimi domenami

    Zachowujesz sie jak typowy przedstawiciel slabego operatora identyczne
    wrazenia
    mam skladajac reklamacje np w tpsa na 9030,9393. Spraw historycznych nie
    pamietam
    bo niby skad i po co mam pamietac, z dupy sobie tez tego nie wzialem bo jak
    widzisz autor tematu ma podobne problemy, w archiwum tez znajdziesz podobne
    rzeczy.
    Ja ani firmy, ktore obsluguje nie sa juz waszymi klientami wiec temat uwazam
    za zakonczony :)