    From: Radosław HORODNICZY <r...@g...com>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: [mozliwe ze ntg] domeny w onecie
    Date: Mon, 20 Nov 2006 14:30:21 +0100

    Użytkownik "dl" <q...@n...cy> napisał w wiadomości
    news:ejs5j4$4s3$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "Radosław HORODNICZY" <r...@g...com> napisał w
    > wiadomości news:ejs4df$1f2$1@nemesis.news.tpi.pl...

    ciach

    >Nigdy nie było takiej konieczności. Zawsze można było w sposób opisany na
    >stronie, do której link przesłałem.

    Tak, a ja sobie to wymyslilem po to zeby sobie utrudnic zycie. Dobrze wiesz
    ze nie moge ci udowodnic ze kiedys info na stronie bylo inno wiec atakujesz
    :)

    > Wiesz, w zasadzie chodziło mi o konkrety, ale skoro nie możesz ich podać
    > bo nie wiesz/nie pamiętasz, to niestety nie sprawdzę czy i kiedy
    > odpowiedzi NIE dostałeś, ewentualnie czy i kiedy problem z Twoimi domenami
    > nie został rozwiązany...

    Zachowujesz sie jak typowy przedstawiciel slabego operatora identyczne
    wrazenia
    mam skladajac reklamacje np w tpsa na 9030,9393. Spraw historycznych nie
    pamietam
    bo niby skad i po co mam pamietac, z dupy sobie tez tego nie wzialem bo jak
    widzisz autor tematu ma podobne problemy, w archiwum tez znajdziesz podobne
    rzeczy.
    Ja ani firmy, ktore obsluguje nie sa juz waszymi klientami wiec temat uwazam
    za zakonczony :)