  • 1. Data: 2006-11-14 11:28:37
    Temat: Referencje do referncji
    Od: "Jermi" <j...@p...onet.pl>

    Potrzebuję znaleść różnice w pliku. Wymyśliłem, że skorzystam z
    Algorithm::Diff i jest tam dodatkowa funkcja diff, która zwraca referencję
    lub tablicę referencji - coś wg przykładu
    @diffs = diff( \@seq1, \@seq2 );
    $diffs_ref = diff( \@seq1, \@seq2 );
    No i teraz mam problem po bezpośrednim wywołaniu @diff np: print "@diff";
    otrzymuję coś w tym stylu
    ARRAY(0x19e7564) ARRAY(0x1a48218) ARRAY(0x1a481dc)
    a $diff_ref inną tablicę ARRAY(0x19ea074)
    Teraz przynaję się, że nie potrafię odczytać wartości tych ARRAY i zamotałem
    się.
    Proszę podać mi sposób na dostanie się do nich (tak na przyszłość) dla @diff
    i $diff_ref.

  • 2. Data: 2006-11-14 11:29:34
    Temat: Re: Referencje do referncji
    Od: "Jermi" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jermi" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zamotałem się.
    > Proszę podać mi sposób na dostanie się do nich (tak na przyszłość) dla

    Sorry NTG

  • 3. Data: 2006-11-14 14:36:53
    Od: Radosław HORODNICZY <r...@g...com>

    > Użytkownik "Jermi" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >>

    > Sorry NTG
    Na przyszlosc..., masz mozliwosc usuniecia postu :)