  • 11. Data: 2006-11-20 14:02:43
    Temat: Re: [mozliwe ze ntg] domeny w onecie
    Od: "dl" <q...@n...cy>

    Użytkownik "Radosław HORODNICZY" <r...@g...com> napisał w
    wiadomości news:ejsamb$3u7$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Tak, a ja sobie to wymyslilem po to zeby sobie utrudnic zycie. Dobrze
    > wiesz
    > ze nie moge ci udowodnic ze kiedys info na stronie bylo inno wiec
    > atakujesz :)

    Hmm - atakuję? Czy aby nie przesadzasz? Po co? Raczej bronię racji
    przytaczając suche fakty (nie do/wy/mysły).

    Wiesz, nie mam potrzeby ani misji przekonywać Cię do swoich racji - podałem
    konkret: nigdy nie było jak piszesz. Ty piszesz, że atakuję, podając
    argumenty, że nie pamiętasz, nie masz jak itp. Chyba więc lepiej eot.

    > Zachowujesz sie jak typowy przedstawiciel slabego operatora identyczne
    > wrazenia
    > mam skladajac reklamacje np w tpsa na 9030,9393. Spraw historycznych nie
    > pamietam
    > bo niby skad i po co mam pamietac, z dupy sobie tez tego nie wzialem bo
    > jak
    > widzisz autor tematu ma podobne problemy, w archiwum tez znajdziesz
    > podobne
    > rzeczy.
    > Ja ani firmy, ktore obsluguje nie sa juz waszymi klientami wiec temat
> [...]

    Rotfl. Z dupy, czy nie, imho nie masz racji. Świadczą o tym po prostu fakty,
    na które się powołuję. I tyle. Ale z jednym się zgodzę, co już zresztą
    napisałem: eot.

    --
    | |
    Pozdrawiam -->> Daniel Lisowski | daniel"AT"admins"kropka"pl //|>/|>|