  • 1. Data: 2006-11-16 13:37:10
    Temat: TP DSL1000 przerwy w działaniu
    Od: "Sly" <s...@g...pl>

    Od jakiegoś czasu zaobserwowałem przerwy w działaniu DSL'a trwają
    średnio około minuty/dwóch, kilkanaście razy w ciągu dnia, nie
    działa nawet ping. na modemie migają diody, ale niezależnie. Czy
    ktoś się spotkał z takim problemem, wyczytałem, że taki problem
    występował u osób, które miały pule dodatkowych adresów ip, ja
    takich adresów nie posiadam.

  • 2. Data: 2006-11-16 13:46:54
    Temat: Re: TP DSL1000 przerwy w działaniu
    Od: Radosław HORODNICZY <r...@g...com>

    Użytkownik "Sly" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
[...]

    To nie jest problem polskiego Internetu, dzwon na 9393 lub 9330

  • 3. Data: 2006-11-16 15:06:09
    Od: "Sly" <s...@g...pl>

    zadzwoniłem na 9330 tam poinformowano mnie, że mam stary soft, wgrali
    nowy, modem jak zrywał zrywa, pozostaje mi monitować ponownie, ehh ta
    tepsa, ciekawe co teraz wymyślą.

  • 4. Data: 2006-11-17 14:53:37
    Od: "Wasyl" <w...@o...pl>

    hej!
    mam to samo na dslu w jednej malej sieci, okolice Krakowa
    tpsa od 3 dni nie moze usunac awarii...nie wiedza co jest grane

    pozdrawiam
    Wasyl

  • 5. Data: 2006-11-17 15:06:02
    Od: "Lee" <l...@p...onet.pl>

    > hej!
    > mam to samo na dslu w jednej malej sieci, okolice Krakowa
    > tpsa od 3 dni nie moze usunac awarii...nie wiedza co jest grane

    Prosta sprawa, napodłączali neo+ i zrobił sie syf elektromagnetyczny w
    kablach, w związku z tym SNR na modemach zmalało i rozłacza na
    zaprogramowanej szybkości.

    Lee

  • 6. Data: 2006-11-17 17:01:27
    Od: "Sly" <s...@g...pl>

    Dziś byli u mnie w domu sprawdzali, dumali, doszli do wniosku, że
    coś u nich na centrali, a jak nie to to maja mi w poniedziałek
    wymienić modem. coś działali bo się modem wylogował na 30min i na
    razie odpukać spokój,

  • 7. Data: 2006-11-18 10:12:02
    Od: Jaroslaw Keczyn <y...@g...n.et>

    Sly napisał(a):
> [...]
    > coś u nich na centrali, a jak nie to to maja mi w poniedziałek
    > wymienić modem. coś działali bo się modem wylogował na 30min i na

    Daj nam znac co dalej, jestesmy wszyscy strasznie ciekawi!

  • 8. Data: 2006-11-23 00:04:10
    Od: "Sly" <s...@g...pl>

    No i nic dalej jak zrywał zrywa, oczywiście w sobotę do mnie
    zadzwonili, że usterka usunięta, niby technicy sprawdzali linię i
    coś robili na centrali, dziś z rana zaatakuje infolinię została
    już tylko wymiana modemu. Będzie zabawnie jak i to nie pomoże :).

  • 9. Data: 2006-11-27 17:32:03
    Od: "Sly" <s...@g...pl>

    Dziś wymienili modem na siemens speedstream 4100 ten to dopiero
    gówno, przez godzine zerwał z 30razy taki jest wspanialy, że bije
    wszelkie rekordy w zrywaniu, praktycznie nie ma internetu, oczywiscie
    linia reklamacji milczy, nie można się dodzwonić, oni poprostu
    lubią jak im chyba człowiek nabluzga, bo grzecznie to od trzech
    tygodni nic z tym nie zrobiono. Kochana TPSA!!!

  • 10. Data: 2006-11-27 18:47:19
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    27 Nov 2006 09:32:03 -0800, w
    <1...@n...googlegroups.c
    om>, "Sly"
    <s...@g...pl> napisał(-a):

    > Dziś wymienili modem na siemens speedstream 4100 ten to dopiero
    > gówno, przez godzine zerwał z 30razy taki jest wspanialy, że bije

    Znaczy się albo bardziej czuły na uszkodzenia na linii/centrali, albo
    linia/centrala posypała się na amen :).