    From: "dl" <q...@n...cy>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: [mozliwe ze ntg] domeny w onecie
    Date: Mon, 20 Nov 2006 11:41:03 +0100

    Użytkownik "Radosław HORODNICZY" <r...@g...com> napisał w
    wiadomości news:ejrlv5$3h5$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Sam jestes bez sensu,[...]

    Skoro tak twierdzisz... Kocham osobiste wycieczki zamiast argumentów...

    > skoro serwis nie odpowiada [...]

    To ciekawe: np na list wysłany do serwisu 14 grudnia 2005 roku PO godzinie
    19 (dokładnie o 19.10) odpowiedź otrzymałeś następnego dnia PRZED południem
    (w południe - o 12.45 - już był kolejny email od Ciebie jako "odpowiedź na
    odpowiedź" serwisu...) No ale skoro twierdzisz, że nie otrzymujesz
    odpowiedzi, to widocznie to, co widze na monitorze to inny matrix (hint: mój
    NNTP-Posting-Host...)

    > pisze sie do bok'u
    > w koncu to biuro obslugi klienta, a przedmowca jest klientem.

    Listy wysyła się na adresy kontaktowe serwisu. Dla domeny.onet.pl jet to
    adres podany u dołu strony http://domeny.onet.pl - BOK technicznymi sprawami
    się nie zajmuje.

    > Zeby zabrac domene z onetu musisz do nich wyslac list zwykla poczta,
    > zeby dostac authinfo, szansa ze zalatwisz to szybko jest mala ...

    Nie musisz - przeczytaj (ze zrozumieniem) informacje podane tu:
    http://domeny.onet.pl/1314401,8541,poradnik.html (hint: Jak dostarczyć
    wniosek do Onet.pl:). Dodatkowo zobacz proszę, jak "to" wygląda w Home.pl i
    u innych rejestratorów (chodzi mi o procedurę). Jeśli dostarczysz wszystkie
    wymagane dokumenty - authinfo dostaniesz nawet tego samego dnia (jeśli np.
    wyślesz szystko mailem).

    --
    | |
    Pozdrawiam -->> Daniel Lisowski | daniel"AT"admins"kropka"pl //|>/|>|