eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmmotorola milestone porazka serwisowa › Re: motorola milestone porazka serwisowa
  • Data: 2010-04-20 11:28:45
    Temat: Re: motorola milestone porazka serwisowa
    Od: joker77 <t...@p...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 20 Kwi, 13:01, Adramelech <a...@t...nie.ma> wrote:
    > joker77 <t...@p...com> Odpowiedz
    nanews:c6a491a0-a7a4-40d6-8bae-c55444cba63d@k15g2000
    vbd.googlegroups.com:
    >
    > > Szkoda tylko, że teoria swoje, a praktyka swoje - znajomy dostał w
    > > play toshibe g810, od października trzymają ją w serwisie bo brak płyt
    > > głównych - a jak zaczął się awanturować że przez tyle miesięcy jest
    > > telefonu to mu zaproponowali dwa wyjścia : zwrot 1zł (oczywiście bez
    >
    > To własnie jest nieznajomość praw konsumenta. To konsument decyduje czy chce
    > by przedmiot był naprawiony czy wiemieniony na nowy. W sytuacji gdy naprawa
    > bądź wymiana wiąże się z nadmiernymi kosztami na dla sprzedawcy, ten może
    > zaproponować klientowi zwrot gotówki. Klient nie musi się zgodzić. W sytuacji
    > gdy na półce leży taki sam aparta sprzedwca ma obowiązek spełnić żadanie
    > klienta.

    No i właśnie - nie ma tu nie znajomości praw, bo ten model już nie
    jest dostępny w sprzedaży, nie można go naprawić z powodu braku
    części, a klient nie chce zwrotu 1zł - a to chyba nie trudno
    zrozumieć. Niema wyboru - ale tak to jest z dotowanym sprzętem gdy
    skończą się szt. na wymianę w magazynie - sam oddałem w tym roku G910
    i naprawili w ciągu 20dni - ale moja była kupiona w sklepie za żywą
    gotówkę.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: