-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed0
0.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!p
ostnews.google.com!m38g2000vbr.googlegroups.com!not-for-mail
From: joker77 <t...@p...com>
Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
Subject: Re: motorola milestone porazka serwisowa
Date: Tue, 20 Apr 2010 04:28:45 -0700 (PDT)
Organization: http://groups.google.com
Lines: 32
Message-ID: <3...@m...googlegroups.com>
References: <hqhe58$1tt$1@news.task.gda.pl> <X...@1...0.0.1>
<hqjg7n$7s3$1@news.onet.pl>
<c...@k...googlegroups.com>
<X...@1...0.0.1>
NNTP-Posting-Host: 81.219.136.146
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: posting.google.com 1271762927 26896 127.0.0.1 (20 Apr 2010 11:28:47 GMT)
X-Complaints-To: g...@g...com
NNTP-Posting-Date: Tue, 20 Apr 2010 11:28:47 +0000 (UTC)
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: m38g2000vbr.googlegroups.com; posting-host=81.219.136.146;
posting-account=yVDiYwkAAADpMM-rQU9AGSpU4bupX09Z
User-Agent: G2/1.0
X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.4)
Gecko/20100413 Firefox/3.6.4,gzip(gfe)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:992406
[ ukryj nagłówki ]On 20 Kwi, 13:01, Adramelech <a...@t...nie.ma> wrote:
> joker77 <t...@p...com> Odpowiedz
nanews:c6a491a0-a7a4-40d6-8bae-c55444cba63d@k15g2000
vbd.googlegroups.com:
>
> > Szkoda tylko, że teoria swoje, a praktyka swoje - znajomy dostał w
> > play toshibe g810, od października trzymają ją w serwisie bo brak płyt
> > głównych - a jak zaczął się awanturować że przez tyle miesięcy jest
> > telefonu to mu zaproponowali dwa wyjścia : zwrot 1zł (oczywiście bez
>
> To własnie jest nieznajomość praw konsumenta. To konsument decyduje czy chce
> by przedmiot był naprawiony czy wiemieniony na nowy. W sytuacji gdy naprawa
> bądź wymiana wiąże się z nadmiernymi kosztami na dla sprzedawcy, ten może
> zaproponować klientowi zwrot gotówki. Klient nie musi się zgodzić. W sytuacji
> gdy na półce leży taki sam aparta sprzedwca ma obowiązek spełnić żadanie
> klienta.
No i właśnie - nie ma tu nie znajomości praw, bo ten model już nie
jest dostępny w sprzedaży, nie można go naprawić z powodu braku
części, a klient nie chce zwrotu 1zł - a to chyba nie trudno
zrozumieć. Niema wyboru - ale tak to jest z dotowanym sprzętem gdy
skończą się szt. na wymianę w magazynie - sam oddałem w tym roku G910
i naprawili w ciągu 20dni - ale moja była kupiona w sklepie za żywą
gotówkę.
Następne wpisy z tego wątku
- 20.04.10 11:58 Adramelech
- 20.04.10 12:26 gregor
- 20.04.10 16:17 J.F.
- 20.04.10 16:19 J.F.
- 20.04.10 16:47 peter
- 20.04.10 20:30 badzio
- 30.04.10 18:50 peter
- 01.05.10 01:07 Szadzik
Najnowsze wątki z tej grupy
- Realme 7 Na co zmienić?
- eSIM, praktyczne doświadczenia z różnymi operatorami?
- jak wpisac numer telefonu +48 123 456 789
- czy kupno Ajfona przyniesie ulgę?
- MP plików.
- spoothing?
- Jak sklonowac karte pamieci na wieksza?
- wyobrazcie sobie ze
- Nowy sprytny tel. z Androidem 13. - OSTRZEŻENIE!!!
- Koszt przywrócenia wychodnego numerowi w Plusie
- Modem LTE typu pendrive z agregacją pasm
- Przerabianie na Indonezje
- ekran sie odspaja
- app do udostepniania ekranu tel (obraz + audio) na ekran tv
- Chess
Najnowsze wątki
- 2024-07-02 Realme 7 Na co zmienić?
- 2024-06-27 Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- 2024-07-02 znalazłem samochód ;)
- 2024-07-02 Pierwszeństwo łamane
- 2024-07-02 zamek
- 2024-07-02 Akumulatory VRLA
- 2024-07-03 Białystok => Inżynier DevOps Conexa First (Kontraktor) <=
- 2024-07-03 MĂźnchen => Test Development Engineer (m/w/d) <=
- 2024-07-03 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-07-03 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-07-02 Kraków => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-07-02 Poznań => Senior React Native Developer <=
- 2024-07-02 Rzeszów => Frontend Developer (React) <=
- 2024-07-02 Warszawa => Fullastack (Java) Developer <=
- 2024-07-02 reparacje