eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmmotorola milestone porazka serwisowa › Re: motorola milestone porazka serwisowa
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed0
    0.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!p
    ostnews.google.com!m38g2000vbr.googlegroups.com!not-for-mail
    From: joker77 <t...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: motorola milestone porazka serwisowa
    Date: Tue, 20 Apr 2010 04:28:45 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 32
    Message-ID: <3...@m...googlegroups.com>
    References: <hqhe58$1tt$1@news.task.gda.pl> <X...@1...0.0.1>
    <hqjg7n$7s3$1@news.onet.pl>
    <c...@k...googlegroups.com>
    <X...@1...0.0.1>
    NNTP-Posting-Host: 81.219.136.146
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1271762927 26896 127.0.0.1 (20 Apr 2010 11:28:47 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Tue, 20 Apr 2010 11:28:47 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: m38g2000vbr.googlegroups.com; posting-host=81.219.136.146;
    posting-account=yVDiYwkAAADpMM-rQU9AGSpU4bupX09Z
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.4)
    Gecko/20100413 Firefox/3.6.4,gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:992406
    [ ukryj nagłówki ]

    On 20 Kwi, 13:01, Adramelech <a...@t...nie.ma> wrote:
    > joker77 <t...@p...com> Odpowiedz
    nanews:c6a491a0-a7a4-40d6-8bae-c55444cba63d@k15g2000
    vbd.googlegroups.com:
    >
    > > Szkoda tylko, że teoria swoje, a praktyka swoje - znajomy dostał w
    > > play toshibe g810, od października trzymają ją w serwisie bo brak płyt
    > > głównych - a jak zaczął się awanturować że przez tyle miesięcy jest
    > > telefonu to mu zaproponowali dwa wyjścia : zwrot 1zł (oczywiście bez
    >
    > To własnie jest nieznajomość praw konsumenta. To konsument decyduje czy chce
    > by przedmiot był naprawiony czy wiemieniony na nowy. W sytuacji gdy naprawa
    > bądź wymiana wiąże się z nadmiernymi kosztami na dla sprzedawcy, ten może
    > zaproponować klientowi zwrot gotówki. Klient nie musi się zgodzić. W sytuacji
    > gdy na półce leży taki sam aparta sprzedwca ma obowiązek spełnić żadanie
    > klienta.

    No i właśnie - nie ma tu nie znajomości praw, bo ten model już nie
    jest dostępny w sprzedaży, nie można go naprawić z powodu braku
    części, a klient nie chce zwrotu 1zł - a to chyba nie trudno
    zrozumieć. Niema wyboru - ale tak to jest z dotowanym sprzętem gdy
    skończą się szt. na wymianę w magazynie - sam oddałem w tym roku G910
    i naprawili w ciągu 20dni - ale moja była kupiona w sklepie za żywą
    gotówkę.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: