eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsm › motorola milestone porazka serwisowa
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 16

  • 1. Data: 2010-04-19 11:17:55
    Temat: motorola milestone porazka serwisowa
    Od: peter <p...@p...com>

    Wczesniej pisalem jak ja zepsuc.
    Sposob jest dosc skuteczny bo dzis z serwisu pani mi powiedziala ze
    bede musial czekac 2 miesiace na jakies czesci.

    Mam zatem pytanie:
    Da sie jakos rozwiazac umowe z playem w zwiazku z tym ze
    tel dzialal 2 dni i czas oczekiwania na naprawe jest zupelnie
    nie do przyjecia.
    Mial ktos taki przypadek nie tylko w playu?

    --
    P


  • 2. Data: 2010-04-19 11:35:14
    Temat: Re: motorola milestone porazka serwisowa
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    peter wrote:
    > Wczesniej pisalem jak ja zepsuc.
    > Sposob jest dosc skuteczny bo dzis z serwisu pani mi powiedziala ze
    > bede musial czekac 2 miesiace na jakies czesci.

    Chciałeś nowinkę (ja też chciałem i mam, żeby nie było) to masz :D

    > Mam zatem pytanie:
    > Da sie jakos rozwiazac umowe z playem w zwiazku z tym ze
    > tel dzialal 2 dni i czas oczekiwania na naprawe jest zupelnie
    > nie do przyjecia.
    > Mial ktos taki przypadek nie tylko w playu?

    Dopiero co była o tym dyskusja. Jak podpisałeś specjalną umowę z OPem na
    świadczenie łącznej usługi TELEFONU+GSM w której explicite napisano, że
    awaria telefonu oznacza przerwę w świadczeniu usług, to możesz, ale nikt
    nigdy nie widział takich umów.
    Jako normalny z ulicy możesz tylko grzecznie poprosić o telefon
    zastępczy, jeżeli takowy oferują - no i znając życie grzecznie
    zaproponują ci poza tym wypchanie się. Sąd zrobi tak samo.

    Jakub


  • 3. Data: 2010-04-19 12:38:06
    Temat: Re: motorola milestone porazka serwisowa
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    peter <p...@p...com> Odpowiedz na news:hqhe58$1tt$1@news.task.gda.pl:

    > Wczesniej pisalem jak ja zepsuc.
    > Sposob jest dosc skuteczny bo dzis z serwisu pani mi powiedziala ze
    > bede musial czekac 2 miesiace na jakies czesci.

    Mogłeś spróbować zamiast korzystać z gwarancji, zareklamować produkt z tytułu
    niezgodności towaru z umową i zarządać o przywrócenia do stanu zgodnego z
    umową poprzez wymianę na nowy.
    Czy w karcie gwarancyjnej jest informacja jak długo może trwać naprawa?

    Pozdrawiam
    --
    Piotr Sobolewski
    "My jsme Borg. Odpor je marny, budete asimilovani..."
    adramel.cba.pl - portfolio 3d


  • 4. Data: 2010-04-20 06:05:45
    Temat: Re: motorola milestone porazka serwisowa
    Od: DanW <m...@g...pl>

    W dniu 19-04-2010 14:38, Adramelech pisze:
    > peter<p...@p...com> Odpowiedz na news:hqhe58$1tt$1@news.task.gda.pl:
    >
    >> Wczesniej pisalem jak ja zepsuc.
    >> Sposob jest dosc skuteczny bo dzis z serwisu pani mi powiedziala ze
    >> bede musial czekac 2 miesiace na jakies czesci.
    >
    > Mogłeś spróbować zamiast korzystać z gwarancji, zareklamować produkt z tytułu
    > niezgodności towaru z umową i zarządać o przywrócenia do stanu zgodnego z
    > umową poprzez wymianę na nowy.
    > Czy w karcie gwarancyjnej jest informacja jak długo może trwać naprawa?
    >
    > Pozdrawiam
    Nawet jeśli nie jest napisane ile może trwać naprawa to kodeks cywilny
    jasno to określa: 14 dni, jeśli części są sprowadzane z innego kraju to
    21 dni ale nie ma możliwości by serwis trzymał sprzęt 2 miesiące! Pozdrawiam


  • 5. Data: 2010-04-20 08:43:53
    Temat: Re: motorola milestone porazka serwisowa
    Od: joker77 <t...@p...com>


    > Nawet jeśli nie jest napisane ile może trwać naprawa to kodeks cywilny
    > jasno to określa: 14 dni, jeśli części są sprowadzane z innego kraju to
    > 21 dni ale nie ma możliwości by serwis trzymał sprzęt 2 miesiące! Pozdrawiam

    Szkoda tylko, że teoria swoje, a praktyka swoje - znajomy dostał w
    play toshibe g810, od października trzymają ją w serwisie bo brak płyt
    głównych - a jak zaczął się awanturować że przez tyle miesięcy jest
    telefonu to mu zaproponowali dwa wyjścia : zwrot 1zł (oczywiście bez
    rozwiązania umowy na usługi telekomunikacyjne), albo będzie siedział
    cicho i jak kiedyś przyjdą części to dostanie naprawiony.


  • 6. Data: 2010-04-20 10:53:41
    Temat: Re: motorola milestone porazka serwisowa
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    DanW <m...@g...pl> Odpowiedz na news:hqjg7n$7s3$1@news.onet.pl:

    > W dniu 19-04-2010 14:38, Adramelech pisze:
    >> peter<p...@p...com> Odpowiedz na
    >> news:hqhe58$1tt$1@news.task.gda.pl:
    >>
    >>> Wczesniej pisalem jak ja zepsuc.
    >>> Sposob jest dosc skuteczny bo dzis z serwisu pani mi powiedziala ze
    >>> bede musial czekac 2 miesiace na jakies czesci.
    >>
    >> Mogłeś spróbować zamiast korzystać z gwarancji, zareklamować produkt z
    >> tytułu niezgodności towaru z umową i zarządać o przywrócenia do stanu
    >> zgodnego z umową poprzez wymianę na nowy.
    >> Czy w karcie gwarancyjnej jest informacja jak długo może trwać naprawa?
    >>
    >> Pozdrawiam
    > Nawet jeśli nie jest napisane ile może trwać naprawa to kodeks cywilny
    > jasno to określa: 14 dni,

    Okresla jasno: 14 dni na _ustosunkowanie_ się do reklamacji, czyli uznanie
    jej za zasadną lub nie. Potem jest coś o możliwie krótkim czasie realizowania
    zgłoszenia. W przypadku gdy klient zarząda wymiany towaru na nowy sprzedawca
    (bo wtedy na nim spoczywa obowiązek doprowadzenie towaru do stanu zgodnego z
    umową)nie może zasłaniać się problemami ze sprowadzeniem jakijś cześci, w
    sytuacji gdy obok na półce leży nowy aparat. Powinien niezłocznie wymienić
    wadliwy przedmiot.


    Pozdrawiam
    --
    Piotr Sobolewski
    "My jsme Borg. Odpor je marny, budete asimilovani..."
    adramel.cba.pl - portfolio 3d


  • 7. Data: 2010-04-20 11:01:02
    Temat: Re: motorola milestone porazka serwisowa
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    joker77 <t...@p...com> Odpowiedz na
    news:c6a491a0-a7a4-40d6-8bae-c55444cba63d@k15g2000vb
    d.googlegroups.com:

    > Szkoda tylko, że teoria swoje, a praktyka swoje - znajomy dostał w
    > play toshibe g810, od października trzymają ją w serwisie bo brak płyt
    > głównych - a jak zaczął się awanturować że przez tyle miesięcy jest
    > telefonu to mu zaproponowali dwa wyjścia : zwrot 1zł (oczywiście bez

    To własnie jest nieznajomość praw konsumenta. To konsument decyduje czy chce
    by przedmiot był naprawiony czy wiemieniony na nowy. W sytuacji gdy naprawa
    bądź wymiana wiąże się z nadmiernymi kosztami na dla sprzedawcy, ten może
    zaproponować klientowi zwrot gotówki. Klient nie musi się zgodzić. W sytuacji
    gdy na półce leży taki sam aparta sprzedwca ma obowiązek spełnić żadanie
    klienta.
    Gdy ktoś reklamuje towar w tytułu gwarancji nie traci swoich praw z tytułu
    niezgodności towaru z umową. Warto jeszcze pamiętać, że nawet gdy korzystasz
    z gwaracnji serwis nie może spełnić twoich roższczeń poprzez wymiane
    urządzenia na inne, naprawione urządzenie. Wymiana może być tylko na nowe.
    Gwarancja/niezgodniość jest wtedy liczone od daty wamiany sprzętu na nowy(lub
    odbioru, już nie pamiętam).


    Pozdrawiam
    --
    Piotr Sobolewski
    "My jsme Borg. Odpor je marny, budete asimilovani..."
    adramel.cba.pl - portfolio 3d


  • 8. Data: 2010-04-20 11:28:45
    Temat: Re: motorola milestone porazka serwisowa
    Od: joker77 <t...@p...com>

    On 20 Kwi, 13:01, Adramelech <a...@t...nie.ma> wrote:
    > joker77 <t...@p...com> Odpowiedz
    nanews:c6a491a0-a7a4-40d6-8bae-c55444cba63d@k15g2000
    vbd.googlegroups.com:
    >
    > > Szkoda tylko, że teoria swoje, a praktyka swoje - znajomy dostał w
    > > play toshibe g810, od października trzymają ją w serwisie bo brak płyt
    > > głównych - a jak zaczął się awanturować że przez tyle miesięcy jest
    > > telefonu to mu zaproponowali dwa wyjścia : zwrot 1zł (oczywiście bez
    >
    > To własnie jest nieznajomość praw konsumenta. To konsument decyduje czy chce
    > by przedmiot był naprawiony czy wiemieniony na nowy. W sytuacji gdy naprawa
    > bądź wymiana wiąże się z nadmiernymi kosztami na dla sprzedawcy, ten może
    > zaproponować klientowi zwrot gotówki. Klient nie musi się zgodzić. W sytuacji
    > gdy na półce leży taki sam aparta sprzedwca ma obowiązek spełnić żadanie
    > klienta.

    No i właśnie - nie ma tu nie znajomości praw, bo ten model już nie
    jest dostępny w sprzedaży, nie można go naprawić z powodu braku
    części, a klient nie chce zwrotu 1zł - a to chyba nie trudno
    zrozumieć. Niema wyboru - ale tak to jest z dotowanym sprzętem gdy
    skończą się szt. na wymianę w magazynie - sam oddałem w tym roku G910
    i naprawili w ciągu 20dni - ale moja była kupiona w sklepie za żywą
    gotówkę.


  • 9. Data: 2010-04-20 11:58:19
    Temat: Re: motorola milestone porazka serwisowa
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    joker77 <t...@p...com> Odpowiedz na
    news:312eef55-a4a3-4de5-855b-a2a18535d58e@m38g2000vb
    r.googlegroups.com:

    >> To własnie jest nieznajomość praw konsumenta. To konsument decyduje czy
    >> chce by przedmiot był naprawiony czy wiemieniony na nowy. W sytuacji

    > No i właśnie - nie ma tu nie znajomości praw, bo ten model już nie
    > jest dostępny w sprzedaży, nie można go naprawić z powodu braku

    A to przepraszam.

    Pozdrawiam
    --
    Piotr Sobolewski
    "My jsme Borg. Odpor je marny, budete asimilovani..."
    adramel.cba.pl - portfolio 3d


  • 10. Data: 2010-04-20 12:26:29
    Temat: Re: motorola milestone porazka serwisowa
    Od: gregor <c...@g...pl>

    W dniu 2010-04-20 13:28, joker77 pisze:
    > No i właśnie - nie ma tu nie znajomości praw, bo ten model już nie
    > jest dostępny w sprzedaży, nie można go naprawić z powodu braku
    > części, a klient nie chce zwrotu 1zł - a to chyba nie trudno
    > zrozumieć. Niema wyboru - ale tak to jest z dotowanym sprzętem gdy
    > skończą się szt. na wymianę w magazynie - sam oddałem w tym roku G910
    > i naprawili w ciągu 20dni - ale moja była kupiona w sklepie za żywą
    > gotówkę.

    jak nie maja sprzetu to powinni wymienic na podobny (lepszy) nie raz tak
    robia jak daje sie dysk HDD do reklamacji - przewaznie przy zwrocie daja
    nowy o wiekszej pojemnosci

    gregor

strony : [ 1 ] . 2


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: