eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmmotorola milestone porazka serwisowa › Re: motorola milestone porazka serwisowa
  • Data: 2010-04-20 20:30:48
    Temat: Re: motorola milestone porazka serwisowa
    Od: badzio <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 20 Kwi, 08:05, DanW <m...@g...pl> wrote:
    > W dniu 19-04-2010 14:38, Adramelech pisze:> peter<p...@p...com>  Odpowiedz
    nanews:hqhe58$1tt$1@news.task.gda.pl:
    >
    > >> Wczesniej pisalem jak ja zepsuc.
    > >> Sposob jest dosc skuteczny bo dzis z serwisu pani mi powiedziala ze
    > >> bede musial czekac 2 miesiace na jakies czesci.
    >
    > > Mogłeś spróbować zamiast korzystać z gwarancji, zareklamować produkt z tytułu
    > > niezgodności towaru z umową i zarządać o przywrócenia do stanu zgodnego z
    > > umową poprzez wymianę na nowy.
    > > Czy w karcie gwarancyjnej jest informacja jak długo może trwać naprawa?
    >
    > > Pozdrawiam
    >
    > Nawet jeśli nie jest napisane ile może trwać naprawa to kodeks cywilny
    > jasno to określa: 14 dni, jeśli części są sprowadzane z innego kraju to
    > 21 dni ale nie ma możliwości by serwis trzymał sprzęt 2 miesiące! Pozdrawiam

    A te zapisy sa nadal wazne? Nawet jesli, to dotycza tylko reklamacji z
    tytulu niezgodnosci z umowa. A Twoj przedpisca wymieszal obydwie
    mozliwosci - reklamacja z tytulu gwarancji (karta gwarancyjna) z
    niezgodnoscia.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: