    From: 2late <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: monitor jako tv
    Date: Wed, 03 Apr 2013 21:36:36 +0100

    On 03/04/2013 18:43, GAD Zombie wrote:
    > Witam
    >
    > Przyszedl czas na zmiane telewizora. Wiem, ze to grupa o pecetach, ale
    > jednak w sprzedazy sa monitory do PC z wbudowanym tunerem tv i moga dzialac
    > jako telewizory. Moze ktos z was korzysta w ten sposob?
    > Zainteresowal mnie taki oto monitor:
    >
    > LG 23MA73D:
    > http://www.alsen.pl/komputery,k1/monitory,k514/monit
    ory-z-tv,l516/lg-electronics-23-23ma73d-ips-tv-5ms-5
    000000-1-hdmix2-mhl,p93709.html

    > Wyglada dosc przyzwoicie, ale w dzialaniu to go nie widzialem. Ktos z was
    > widzial go lub podobny i moglby sie wypowiedziec na jego temat? Czy warto
    > takie cos kupic zamiast telewizora? Przy okazji zawsze istnieje mozliwosc
    > podpiecia do tego komputera, co rowniez moze sie przydac.

    Niedawno kupilem LG M2752D-PZ ale uzywam przede wszystkim jako monitor.
    Poki co, jakosc nie jest rewelacyjna ale podejrzewam, ze to dlatego, ze mam
    go polaczonego do laptopa przez VGA. Fajny jest PIP kiedy cos robie na
    kompie zawsze w rogu moge sobie cos wlaczyc, nudny mecz np. ;)
    Pilot jak pilot, jest w porzadku.
    Niektore filmy z pendrive'a nie dadza sie tak dowolnie przeskalowac jak
    puszczane z kompa ale to nie wielki mankament.
    Jeszcze jakies pytania? :)