  • Data: 2013-04-04 17:09:22
    Temat: Re: monitor jako tv
    Od: Michal <s...@d...mailexpire.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-04-04 16:51, Yakhub pisze:
    > Sam mam LG M2362DP-PZ - teoretycznie monitor, w praktyce - ma komplet
    > złączy telewizyjnych (SCART, antena, Chinch), pilota, a nawet gniazdo
    > na karty CI (chociaż w naszych realiach raczej bezużyteczne).
    > Odtwarza filmy z USB, ale nie radzi sobie z niektórymi co bardziej
    > egzotycznymi formatami.
    >
    > W założeniu miał być to monitor, sporadycznie uruchamiany jako
    > telewizor, wyszło na odwrót.

    Tak z ciekawości - z jakiej odległości oglądacie TV? Bo mając DM2780D za
    bardzo nie wyobrażam sobie oglądania tego z odległości większej niż 1 -
    1,2m o 23" nawet nie mówiąc - do tego potrzeba jest chyba lornetka
    teatralna ;) Właśnie ze względu na mały ekran używam go jako TV
    sporadycznie - jak mam obejrzeć coś dłużej niż 15 min i tak przesiadam
    się do TV normalnej wielkości.

    --
    /MB