  • Data: 2013-04-05 09:14:25
    Temat: Re: monitor jako tv
    Od: 2late <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 04/04/2013 23:58, Michal wrote:

    > Niekoniecznie. Nie bez powodu ludzie chodzą do kina, choć teraz poza
    > młodzieżą/studentami mało kto ma na to czas, bo to prawie cały wieczór z
    > głowy. Stare filmy po remasteringu wyglądają na dużym ekranie w domu
    > bardzo OK - nie wiem czy widziałeś np: remaster Metropolis wydany na
    > BluRay. Wygląda rewelacyjnie, a to przecież film z 1927 r.
    > W sumie jedynym argumentem za małym ekranem do filmów w domu może być małe
    > mieszkanie i co za tym idzie brak miejsca, bo przy obecnej technice nie ma
    > czegoś takiego jak za duży ekran. Kiedyś duże wydawały się wyświetlacze
> [...]

    Moj glowny powod kupienia 27" to przeznaczenie, czyli monitor. A drugi to
    oczywiscie brak miejsca ale i zdrowy rozsadek, za malo ogladam TV zeby
    sobie wydawac, od tak, kupe forsy i zagracac pokoj.
    A Metropolis ogladalem raz, i wystarczy. Wiekszosc filmow trzeba po prostu
    spiracic bo kupic raczej sie nie da.