  • Data: 2014-05-15 11:13:12
    Temat: Re: monitor do pracy po ciemku
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Chcia�em Ci tylko pokaza� ile kolor�w tracisz pracujac w sRGB. Widzia�es
    >
    > map� szaro�ci?

    nic nie trace.
    wszyszto jest przemyslane.
    nie mam problemu zamieszczenia zdjecia w tiffie 16 b w argb lub dowolnej innej
    przestrzeni barwnej dostepnej na poziomie obrobki .

    tyle , ze nikt nie bedzie mial cierpliwosci cos takiego ladowac i ogladac.
    transfer danych jest zbyt wolny mimo, ze stosuje najszybsze dostepne aktualnie
    ogolnie techologie ulatwiajace szybki zaladunek zdjecia , procesory zbyt wolne , by
    plynnie zobaczyc zdjecie w 100 % wielkosci , monitory i tak maja 8 bitow.

    to zdjecie ma ok 1 gpX i zajmuje w sieci jako jpg prawie 1 gB
    ( czas oczekiwania to czas ladowania dzwieku)

    http://spherapan.vot.pl/134/134.html

    musze sie streszczac.

    dlatego robie w jpeg do sieci - i problem jest rozwiazany.

    na swoj wlasny uzytek wystarcza mi monitor sprzed 10 lat za 200 zlotych.
    zdjecia widze w glowie.

    ludzie ktorzy kupili monitory za 7000 euro naturalnie, ze sa przekonani, ze widza
    lepiej kolory , dzieki temu zakup ich mniej boli.

    byloby fajnie gdybys pokazal jakies wlasne zdjecie , ktore dzieki monitorowi uzyskalo
    nieporownywalna kolorystyke.