  • Data: 2013-02-27 01:00:36
    Temat: Re: modem do aero2
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Jakub Danecki" 512d2315$0$26683$6...@n...neostrada.pl

    > Czepiactwa jednak nie wyrugowała :P

    Też uważasz, że tylko komuchy dbają o polski język, gdyż
    o ten język dbał minister Jerzy Wiatr? Gdy któregoś razu
    zwróciłem podobną uwagę białostockiemu prawnikowi (synowi
    prezydenta Białegostoku) ten odparł, że nie jest komuchem,
    więc i nie musi znać języka polskiego aż tak dokładnie. :)

    Gdy poprosiłem o wyjaśnienie głębsze, odparł, że o język
    polski dbał minister Wiatr, który był (tu padło jakieś
    wzmocnienie ;) -- którego już dziś nie pamiętam) komuchem...

    > Teoretycznie tak, w praktyce może sobie nie poradzić z silniejszym
    > sygnałem UMTS 2100 przy słabszym sygnale UMTS 900 MHz (najczęściej
    > logowanie do sieci trwa dłużej, czasem jest niemożliwe - rozwiązanie to
    > wymuszenie UMTS 900, ale to jest możliwe chyba tylko w modemach Huawei).

    I tylko z tego powodu mogą być trudności?
    Jeśli 2100 nie zagłuszy 900 -- modem (czy smartfon)
    nie będzie miał trudności w łączeniu z masztem Aero2?

    -=-

    BTW -- czy Aero2 chodzi także na LTE?
    I czy każdy modem LTE obsługuje częstotliwość 2.5 GHz?

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'