  • Data: 2013-02-26 22:03:18
    Temat: Re: modem do aero2
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
    > Ortografia też zmodyfikowana?

    Czepiactwa jednak nie wyrugowała :P

    > Czy to znaczy, że każde urządzenie z UMTSem
    > na 900 MHz łączy się bezproblemowo z Aero2?

    Teoretycznie tak, w praktyce może sobie nie poradzić z silniejszym
    sygnałem UMTS 2100 przy słabszym sygnale UMTS 900 MHz (najczęściej
    logowanie do sieci trwa dłużej, czasem jest niemożliwe - rozwiązanie to
    wymuszenie UMTS 900, ale to jest możliwe chyba tylko w modemach Huawei).

    Jakub