  • Data: 2013-02-28 00:16:56
    Temat: Re: Router/modem do Aero2
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "BAREK" 512a40cb$...@n...home.net.pl

    > Aero2 ma zerowe koszty utrzymania.

    () Play także, ale na znacznie mniejszej szybkości,
    bo na około 50 kb/s -- czyli na tej, której pożądali
    bezskutecznie modemowcy z TPSA przed kilkunastu laty. :)

    () Ponadto Carrefour chyba też ma tani dostęp -- trzeba ciągać reklamy.

    () Manta zapowiadała, iż w połowie ubroku sprzedawać będzie tanie
    tablety z dostępem do 3G wliczonym w cenę (taniego!!!) tabletu.

    () No i jakieś czytniki książek (kindle) mają rzekomo bezpłatny
    dostęp do 3G niemal na całym świecie, ale trudno mi zgadnąć,
    ile jest w tym prawdy.

    -=-

    Gdybym ja zdjął hasełko ze swej hybrydy, setki ludzi miałyby
    dostęp bezpłatny (obecnie chyba w sumie (gdyby 100 osob podłaczyło
    się, należałoby to jakoś podzielić) dziennie ponad 7 Mb/s do mnie
    i nocnie ze 2 razy więcej; wcześniej chyba było więcej, ale i opłata
    też była wyższa) do netu po WiFi.

    Tak kiedyś planowano tanie udostępnianie netu. I ja bym nie hasłował, gdyby
    mi nie zahasłowano dostępu wtedy akurat, gdy łomotnął mi kręgosłup. Sam
    korzystałem z czyjegoś bezpłatnego udostępniania od połowy 2008 roku do
    końca roku 2010 -- kiedy to nagle/znienacka bezpłatny dostęp mi odebrano...
    Kręgosłup nie pozwalał na targanie ciężkiego notebooka, ale na szczęście
    właśnie wtedy kupiłem trzykroć lżejszego netbooka... Zima nie pozwalała
    na zbudowanie mostku, z którego właśnie teraz korzystam... Dopiero wiosną
    2011 roku mostek ów powstał, zaś w dniu, w którym odwiedził Polskę Obama,
    mostek ów został zmontowany na tak zwane stałe i wisi do dziś bez
    przemontowywania, jeśli nie liczyć montażu stalowej (w plastykowej
    osłonie) linki (do suszenia bielizny) nośnej, do której (nicią
    dentystyczną) przymocowany jest ethernetowo-powerowy przewód...

    Od połowy ubroku mam dwie karty Aero2 i z jednej korzystam
    codziennie, lub prawie codziennie. Szukam tabletu, do którego
    wrzuciłbym drugą SIMkę. :)

    Jestem zadowolony zarówno z Aero2, jak i ze swego mostka.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'